Pissenisse

Var och tränade i morse kl. 8-9.00. Pust! Många tycker att det är fantastiskt kul att gå och träna men....näe, jag tycker att det känns skönt efteråt men inte just då när man sitter där på trampcykeln och försöker motivera sig till att orka ytterligare ett par minuter istället för att bara lägga sig på en mjuk gym-matta i en bekväm yogaställning och slumra till en stund. Hee! För mig är det mer en nödvändighet för att hålla mig i form inför stora projekt som den på Börsen nu. Men när jag väl är klar med mina morgonpass är jag jätte nöjd med mig själv och min motvilliga självdiciplin. ;-)
Sen har det varit repetitoner hela dagen fram till kl. 19 i kväll. Är hemma nu och går igenom lite manus men det surrar lite i huvudet av alla nya texter och steg så jag ska allt låta hjärnan vila lite nu. Peter sitter just nu och mixar nya Pissenisse-singelversionen i rummet intill. Låten lär väl ringa i huvudet heeeeela natten! Nattinatti sönosar! 
#1 - - Cajsa:

Hej gumms! Ser fram emot singeln! Jag håller med dig på träningen, i alla fall om det är tidigt. Hade ju konståkning mellan 7 - 8:00 på morronen förut. Styrke är kul men det ska väla vara senare på förmiddagen... Har börjat gå upp från stan till skolan. Långa uppförsbackar och 124 trappsteg.. *Suck*.. Puss!

#2 - - Benita fr Robertsfors:

jag älskar att vara så där plågad av att ha några kilon på magen eller axlarna och ha någon som gallskriker att man kan lite till... men måste få ordning på min reumatiska värk innan jag kan låta mig plågas av tyrannen, förlåt, instruktören igen. har införskaffat mig stavar (som inte är med här nere i Malmö) som jag är duktig att använda. Pissenisse har jag haft i mitt huvud sedan citykalaset i Umeå... den låten ger mig styrka då jag känner för att gömma mig för att någon sagt eller gjort något, någon eller mig arg/ledsen. Tack för att du finns!