Desperat....

Fick dvd-box med de tre första säsongerna av Desperate Housewifes av Peter och barnen. Har inte följt serien utan bara sett det vid några få tillfällen men tyckte att det vore kul att ha den på dvd och kunna se hela serien. Har tittat oavbrutet sedan julaftonskvällen (efter att ha kollat Pirates of the Caribean förstås;-) ), när alla åkt hem och barnen stängt in sig i sina rum med sina nya spel och julklappar. Har nog aldrig sträcktittat på tv i närheten så mycket som jag gjort de senaste dagarna. Har dessutom en förkylning jag dras med vilket har gjort att det har känts ännu mer motiverat att ligga kvar och titta på ännu ett avsitt.....och ett till....och ett till....så har jag hållt på de senaste dagarna. Tror att mina ögon snart blir fyrkantiga om det fortsätter så här. Vi hörs i morgon för nu ska jag gå och lägga mig och sova.....men först ska jag nog kolla ännu ett avsnitt.....eller två.....   
#1 - - Cajsa:

Haha, jag följer den serien. Även Ugly Betty och Ghost Whisperer. Sitter som klistrad vid tv:n varje gång det är på skärmen. Du måste bara se på Ghost Whisperer, gumman! LOVE IT! (Har precis lärt mig att det ska vara "whisperER" och inte "whisper". lol..) men det är i alla fall de tre serierna för mig. Ghost Whisperer, Desperate Housewifes och Ugly Betty... :)

enjoy the rest of it!
Måste gå och lägga mig nu!
Puss och kram gumman min! :D:D

xxx

Din lilla Cajsa..

#2 - - Celicia:

ohh Desperate Housewives

#3 - - Celicia:

DUMMA. Kan ladrig skriva till dig för hela kommer inte med.
KRYA PÅ DIG
SOV GOTT

#4 - - Marlo Forget:

Hahaha, ça va?
SORRY for the reply in English, BUT I'm horrid at Swedish, and unless you want me to ask for the WC in a totally unrelated entry, I can't really say a word, now can I? I also speak French, but the question is, do you? :0
Desperate Housewives is awesome! Here in Canada, of course, we're a season ahead or so, and it's been cut short because of the huge WGA strike. It left on a disappointing note, the cut off seemed really stupid, but the writers I suppose were REALLY mad. I won't spoil. (:

Oi! I forgot, Celicia mailed me the thing (I'm the person who drew that picture, ha ha ha, she thinks it's good. (: I may or may not have drawn that instead of doing Media Studies.. oops.) you signed for me. Thanks so much! (: It's really nice to see famous personalities giving back to their fans -- my idol refuses to meet V.I.P.s sometimes. BOOOO.

Get well soon!

~M

#5 - - Marlo with the R:

and HAHA, C-c-c-combo breaker! I totally broke the Swedish chain.

Marrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlo~

#6 - - Celicia:

Hahha Marlo you ho :D
i love you nanne ;) ahaha

#7 - - Marrrrrrrrrrlo v2.0:

mean remarks will get you nowhere in life, Celicia ; 3;

anyways, i should stop filling your replies with my English drivel.

have a good new year, it already seems like you've had a merry christmas, (:

#8 - - Anita:

Blogg on sister!

#9 - - Lina:

Krya på dig Nannis!
Pussåkram /Lina

#10 - - Lena:

Läser dina rader och funderar över om dessa serier är ämnade just för sträcktittning när man är sjuk...har aldrig sett ett helt avsnitt av dessa fruar så när jag ligger nerbäddad nästa gång så kanske det är dags för en desperat hemmfru...

Önskar dig och de dina en god helg och ett Gott Nytt År 2008.
Lena

#11 - - Celicia:

Nanne du är bloggtrög:-)hahaha.
Gruss(Grönvall puss);-)