Johnny Depp i julklapp

Mycket mat har det blivit......myyyyycket mat! Sitter här i soffan o jäser. Har kollat på Pirates of the Carribean 3, som jag gav mig själv i julklapp. Jo, ni läste rätt; barnen skrattade gott när de läste på ena paketet under julklappsutdelningen; "God jul Nanne önskar Nanne"......enda sättet att få Johnny Depp i julklapp är att slå in det till sig själv. Hee! 
#1 - - Anonym:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, den var bra xD Du har gjort min dag, haha! Jag önskade mig faktiskt Pirates 3, men den fick jag inte. Gör ingenting, fick massa annat roligt istället :-) Hoppas att du och din familj har haft en underbar jul! Puss! /Lina

#2 - - Lina:

Oj, mitt namn försvann :S Aja, skrev ju vem det var ifrån i slutet x) Det var från MIG iallafall xD Puss igen xD /Din Lina

#3 - - Anita:

Jag brukar göra likadant, så är man säker! Ingen av mina 4 grabbar skulle komma på att ge mig Johnny Depp i julklapp heller.

#4 - - Cajsa:

HAHAHA!! Du är ju för goo! :D älskar dig gumman och god fortsättning på dig! :D

Själv ska jag ut i mellandagsreorna och stöka runt snart! :D

xo!

Cajsa..