TACK!

Tack Lina, Cajsa, Celicia, Malin, Jenny, Helena, Elin, Rebecka och alla ni andra som så osvikligt hör av er och delar med er av tankar och händelser i era liv. Ni är bedårande och jag önkskar att jag kunde komma och krama om er alla, men tyvärr har jag ingen möjlighet till det utan får genom denna blogg lämna en stoooooor kram till er alla. Flera av er skriver att ni vill att jag hör av mig personligen till er och lämnar t.o.m erat telnummer eller hemadress för att kunna ringa, sms:a eller komma förbi och hälsa på er personligen och jag tackar er för omtanken men jag kan dessvärre inte göra annat än att återigen betona att jag har ingen som helst möjlighet att hålla kontakt personligen då jag varje vecka får in hur många meddelanden och brev som helst. Tiden räcker helt enkelt inte till då jag hela tiden har ett arbetsschema som är fullbokat och ett privatliv jag ska hinna ägna åt min familj etc. Så bloggen är och får förbli mitt sätt att kunna kommunciera med er. Ska bli super kul att träffa många av er i sommar under sommarturnén och även i höst på Hamburger Börs. I morgon är det turnépremiär. Trots att jag hållt på med detta i över 20 år så känns det lika roligt och spännande inför en turné. Håll tummen att det blir ok väder. Nu ska jag umgås med familjen. Charlie fyller 17 år i dag, så nu ska vi börja göra mat och i eftermiddag kommer släkt och vänner hit för att fira födelsedagsbarnet. Puss!
#1 - - Lina:

Gratta Charlie från mig! :D

#2 - - Cajsa:

Gumman, du är så söt att jag bara vill gråta av glädje! Hälsa Charlie grattis med en stoooor kram! =) Ses i Sundsvall på onsdag, kan knappt berga mig! =)

#3 - - Anna:

Ja, grattis till Charlie!

#4 - - Helena Lunde Wetterström:

Tack själv! utan dig hade man inte haft nån att skriva till ;-) testing testing...det har inte fukat att skriva på tre dar! KOM IGEN NU!! xD

#5 - - Helena Lunde Wetterström:

Nämen titta det funkar nu ju :D Jag som skrev kommentaren i gästboken istället..aja...du får ju läst den i vilket fall som helst ;-) puss o kram