Hemma igen!

Hemma igen och nu börjar min semester. Tjoho! Har haft två oerhört intensiva arbetsdagar i Västerås men det har också varit fantastiskt kul. Det är ett så underbart gäng jag har med mig i sommar på turné. Ingen som suckar och stönar och hänger läpp om det blir långa arbetsdagar utan alla känner vi oss lika laddade och känner en sån otrolig kärlek till musiken och kicken av att få stå på scenen. Men efter två dagars superintensivt matande av låtar, arrangemang, stämsångsrepetitioner, staging, koreografi, kläder osv osv, så känns det mysigt att sitta uppkurad i soffan hemma och bara jäsa, vilket jag nu gör. Semestern börjar visserligen i morgon men fortfarande är det några jobbrelaterade åtaganden kvar. I morgon ska jag göra en intervju för P3 som ska bandas. Jag berättar mer om det i morgon. Nu ska jag lägga mig på soffan och zappa kanaler i en halvtimma då jag ska åka och hämta Felix som just nu är på fotbollsträning. Pusssssssssss!
#1 - - Lina:

Ha en suuuuperbra semester, Nanne! Njut av ledigheten :D Puss och kram! /Lina