Min Stora Dag & Tomterock

Som flera av er redan vet, så är jag ambassadör för stiftelsen "Min Stora Dag" som har till uppgift att uppfylla väldigt sjuka barns önskningar; det kan vara att få resa någonstans, träffa någon eller göra något de alltid drömt om att få uppleva. I dag har jag varit på möte tillsammans med stiftelsens beskyddare Prinsessan Madeleine och de andra ambassadörerna; Martin Timell, Kajsa Bergqvist, Tobbe "Trollkarl" Blom och Johan Nilson plus alla ansvariga för "Min Stora Dag". Jag är så otroligt stolt och glad att få vara med och representera en så fantastisk hjälporganisation som gör så oerhört mycket för barn med cancer, transplantationer och andra allvarliga sjukdomar. Att få uppleva något som skingrar tankarna från den tuffa vardagen är oerhört viktigt. Det vet jag av egen erfarenhet. Det handlar om att hitta styrka att behålla hopp och kämparglöd. Barnen jag har mött är verkligen små beundransvärda hjältar. Jag är också glad att få möjlighet att jobba med prinsessan Madeleine, Kajsa Bergqvist och alla de andra ambassadörerna som är fantastiska eldsjälar som engagerar sig otroligt starkt för barnens välbefinnande. 
250186-217
HÄR ÄR JAG TILLSAMMANS MED AMBASSADÖRER & BESKYDDARE FÖR MIN STORA DAG: KAJSA BERGQVIST, 
JOHAN NILSSON, MARTIN TIMELL, TOBBE "TROLLKARL" BLOM OCH PRINSESSAN MADELEINE.
I går kväll uppträdde jag tillsammans med bandet Husbands och Anne-Lie Rydé på "Tomterock" på hotell Amaranten. Efteråt satt vi kvar i baren och pratade och pratade och sen pratade vi ännu mer.....Hee! Tiden går fort när man har kul och det har man alltid i det här sällskapet.
250186-216
HÄR ÄR VI I LOGEN, SOM I DETTA FALL VAR EN MINI-SVIT PÅ HOTELLET, STRAX EFTER GIG.
Visa fler inlägg