Början på bildsummeringen från de senaste veckorna.....

Här kommer äntligen början på en liten bild-summering från de senaste veckorna:
För c.a 2 veckor sedan var jag på Anne-Lie Rydés releasefest.
250186-198
...och David, Peter och jag såg till att roffa åt oss ett varsitt exemplar av skivan, som f.ö är helt fantastisk precis som Anne-Lie själv. ;-)
250186-197
Sen, ett par dagar senare, så var jag på "Allt för byn"-premiären på Intiman. Rafael Edholm, som efter vårat samarbete i Sweet Charity, blivit en av mina absolut bästa vänner, har regisserat showen. Ingen är bättre lämpad än vad just han är, för att jobba med människor i en show som denna som ska ha humor och värme. Han är världens goaste (och galnaste) kompis! :-)
250186-200
Efter föreställningen var det efterfest på Wallmans. Var där tillsammans med Rafael Edholm, han söta blivande fru Daga och Peter Björk. Den sistnämnda regisserade Sweet Charity och även han är världens goaste vän. Vi har alltid lika kul tillsammans och alltid en massa att prata om. Tänk vad häftigt att ha ett jobb där man hela tiden får möta så många nya, fina vänner. Här nedan är jag på bild tillsammans med dem båda plus Maggie, Jämtlands Landshövding.
250186-199
Lägger in fler bilder i morgon för nu ska jag åka iväg till Börsen och börja förbereda mig inför kvällens gig. Det tar ju lite tid för en annan att piffa till sig - det går inte i en handvändning. Hee!
Hörs i morgon. Puss! ;-)

#1 - - Cajsa:

åhhh! Nannis!
Du är för söt, vet inte vad jag ska säga.. ^^
du och Rydé är så söta tillsammans.. ^^

Puss gumman!

xxx

Din lilla Cajsa..

#2 - - Caroline:

Hej Nanne jag är 11år,o du ska veta att jag gillar dej super mycket!

Du är skitcool!:)