Bingolotto

250186-118250186-116
I går var jag, dansgänget (Nicklas, Markus, Pia och Malin) och Hans Marklund i Göteborg och gästade Bingolotto. Rickard Olsson är otroligt proffsig programledare och dessutom väldigt charmig i sin personlighet.  Hela Bingolotto-personalen är dessutom fantastiskt rara och måna om alla gästerna och publiken. Vi hade alla jätte kul där. Efter tv-inspelningen åkte vi till hotellet i Göteborg och satte oss på en restaurang och åt och kopplade av tillsammans.
 250186-119
HMMMM, HÄR FINNS EN SUDDIG RESTAURANGBILD ALTERNATIVT.....
250186-120
.....EN MÖRK, MEN SKARPARE BILD ATT VÄLJA MELLAN..... ;-)
Tog morgontåget tillbaks till Stockholm och när vi kom fram åkte vi direkt och till Börsen och fortsatte att repetera hela dagen till framåt kvällen.
250186-115
Nu är jag hemma och ska gå och lägga mig tidigt. Är verkligen supertrött.....men lycklig. Det känns så fantastiskt att få sätta upp en egen show på Börsen, som är en sån fantastiskt krogshowsmiljö. Tack för alla era brev och meddelanden. Jag vet att jag sagt det tidigare, men jag säger det igen då jag får samma fråga gång på gång; jag har ingen som helst tidsmässig möjlighet att svara på era brev, mail och meddelanden personligen. Jag får in MINST 300-400 brev o mail I VECKAN. Det är för mig totalt omöjligt att hinna med. Men jag läser dem alla och för er som skrivit brev till Somco och bett om autografer, så skriver jag autografer till er alla, som Kim sen skickar iväg till er. Det kan bara ta lite tid att få svar på det också under en period som denna då jag inte hunnit åka in till kontoret och sätta mig ner och skriva autograferna de senaste veckorna men så fort premiären är över så åker jag dit och fixar det. Promise! Puss och kram och nattinatti!
#1 - - Lina:

ser fram emot vild jättemycket ;D love ya. puss /din lina