Blääääk!

Vaknade  i morse med feber och ont i halsen. Skulle ha gått på Polar Music Prize, men det blev inget av med det. Har lullat runt här hemma som i dvala med gigantiskt stora raggsockor, en ännu mer för stor morgonrock och vad jag än äter så smakar det bara förkylning och ont i halsen.....blääääk!!! Blir inget mer bloggande för mig i dag; en alvedon och sen ska jag ta mig sjutton sova bort febern, så jag går och lägger mig redan nu. Puss! *Host!* .... *Snörvel!*......Zzzzzzzzzz.........
#1 - - Yvonne:

Hej Nanne. Vilken energi du har!!Ja, kanske inte just nu då med feber, men annars, inte utan att man blir avundsjuk (haha).Var på Diggilo i början av aug. Kanon!!

#2 - - Malin:

Nawww gumman då. :( kram Du får krya på dig! Hoppas du mår bättre snart. <3333 Större kram!!!

#3 - - Celicia:

nääää! Jag har nog smittar dig. Genom internet.

Jag har varit sjuk i 2 veckor snart. Fast jag har haft olika sjukdomar. Just nu drar jag mig med förkyling, luftstrupskatarr, feber och hosta. WOHO! eller något.

Så jag blir hemma från skolan. Har gått till skolan när jag varit sjuk, resultet är att min kropp är helt slut.



Krya på dig sötnos!



Förresten är det jätte kul att vara hes och sjunga karaoke! höh. Det är min underhållning just nu. Är konstig jag vet.

Sjunger visst finns mirakel just nu. HAHA!!! ;-)



Visst finns mirakel

och för mig är det faktiskt duuuuuu!!! för det är dte verkligen :-)





kram

och en stor krya på dig kram! fast jag kanske gör dig sjukare om jag kramar dig?! aja



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

/Celicia

#4 - - Lina:

Nawwww! Krya på dig sötis! Puss!

#5 - - Jenny:

Ajdå...inget vidare:(

Krya på dig Nanne! Hoppas du blir bra snart igen! Pusss&Kraaam:D

#6 - - Bryndis:

Kria på dig sötnos kram Hoppas du mår bättre snart :) <3

#7 - - Helena:

awww krya på dig bästaste (L) älskar dig (L)

#8 - - Simone:

Jättestora kramar oxå från tyskland

Hoppas du mår bättre snart!!!

#9 - - Cajsa:

krya på dig gumms!

alla är typ sjuka nu.. jag med men jag går till skolan i alla fall! tredje året och det börjas redan med studenten. På onsdag är det mössprövning. Ska bli intressant! :)

Snart är man 18 också!! 7:e september så det är bara 9 dagar kvar! :D:D:D

#10 - - Paula:

Hejhej

först vill jag bara säga jag är ett fan :D

jag e faktiskt bara ett barn . :D

iallafall KRYA PÅ DIG NANNE <'3



KRAM KRAM OCH PUSSAAAAAR

#11 - - Lizz:

Nanne är så BRA!! jag var på V.OX och såg nanne hon är så sjyst! gissa varför jo hon ställde upp fast hon var hes! I LOVE YOU NANNE!!