Vart tog dygnets alla timmar vägen?

Hej raringar! Har precis kommit hem. Har varit hemifrån 14 timmar i dag, på möten, flera möten, på kontoret och fixat räkningar och fakturor och allt annat administrativt, gått igenom massor inför barnhemsresan i Estland, handlat inför nyårshelgen, varit på banken och fixat med administrativa saker för Nanne Stiftelsen, repat med min underbara Körslaget-kör, mobilen har ringt oavbrutet, hämtat Robins underbara flickvän Mandy på flygplatsen, handlat sen Mc Donalds-middag (kl.22.30)......shit, vart tog dagen vägen. Skriver mer under veckan och besvarar era frågor på tv 4:s körslaget-hemsida. Måste sätta mig i studion en stund nu med Peter och fixa låtfiler som måste iväg i kväll/i natt! ....vad hände med limousiner, rysk kaviar, divalater och glamourösa vardagar som man läste om som liten att det tillhörde alla artisters vardagsliv? Här är det Kalles kaviar och "gör det själv" som gäller men champagne blir det allt i morgon, även om jag tycker att skumpa är lite överskattat - ett glas kall bärs är nog mer jag! Hörs i morgon. Pussssss! :-)
#1 - - Lina:

Åh.. årets sista dag idag då (Ja, klockan är ju över tolv). Ska man skratta eller gråta? Jag tror jag tänker gråta faktiskt. Det här året har varit det bästa i mitt liv och mest är det tack vare dig! Får hoppas att nästa år blir lika bra.



Sitter här och har riktigt ont i magen för att jag så gärna vill åka till Skopelos i Grekland. Man får ju lite ryck när man ser på Mamma Mia the movie för det är ju så himla fint! Så jag sitter här och googlar bilder som är så underbara att man inte vet vart man ska ta vägen. Gissa vem som tänker tjata lite på sina föräldrar.....



Natti, ha det bra och slit inte sönder dig. Gott nytt år också ifall jag glömmer att skriva det sen. Pusssss!

#2 - - Helena:

nawww vad duktig du är! Kämpar o sliter! Ha det så sköööööööööönt på nyårsafton o ta igen dig nu!! eller på nyårsafton kanske man ska festa lite, men inget jobb i alla fall ;) Ha et finfint! Kram Helena

#3 - - Cajsa:

låter som mycket att göra men på samma gång så låter det helt underbart! :) Jag ÄLSKAR att ha mycket att göra.. ^^

I morron blir en STOR slappa dag, hoppas att du får slappa lite också! :)

xx cajsa

#4 - - bewar:

hej nanne jag vill önska dig en rikigt dåd nyt år och tusen pussar till dig hoppas att du ska ha det bra nästa år

#5 - - Jenny:

Önskar dig ett Riktigt GOTT NYTT ÅR och tack för att du på många sätt för mig gjort detta året minnesvärt!

Du betyder så otroligt mycket för mig :D

Pusss&Kraaam!

#6 - - Alina:

Gott nytt år! :)

#7 - - Malin & Celicia:

Malin: Mat på donken (mc donalds) är fan äckligt!! får magsjuka av det! blääää!!!



Celicia: Mc donalds är INTE gott!!!! Tack för ett underbart år.



Båda: Vad är det du ska skicka för nåt??? Nåt med den nya skivan???



Gott nytt år sötiz!

#8 - - bewar:

hej min kära idol nanne. du jag hade så många fel stavat här. men jag vill önska dig och din familj en gott nytt år du kommer alltid vara i mitt hjärta även 2009 finns du där. ditt namn är skriven av drope blåd i mitt hjärta nanne bara du viste hur mycket jag älskar dig. du finns i mina drömmar i mina tankar lilla nenne. puss och kram så mycket det bara går.

#9 - - Helena:

GOTT NYTT ÅR ÄLSKADE NANNE!!!!<3333333333