Idol-juryn

Jaha, nu har jag och Felix kommit fram till hotellet efter 2,5 tim. bilåkande. Det har varit en intensiv dag i dag då jag varit på 4 olika möten och därefter hem och packa och sen iväg i bilen tillsammans med Felix, 

De ringde i dag från tidningen Metro i dag och berättade att apropå Idol-juryns avgång så var jag en av Metro-läsarnas favoriter till att sitta i den nya juryn. Man tackar och bockar för det förtroendet! ;-) 
http://metro.se/se/article/2008/02/26/19/4003-45/index.xml

Jag berättar om Las Vegas resan senare i veckan för nu vill jag bara umgås med Felix och inte sitta vid datorn. Jag lägger in nån bild i morgon från Felix och min dag tillsammans. Puss! ;-)
#1 - - Cajsa:

Ingen Idol utan Kishti! :( haha, plus att om du sitter i juryn har jag en extra anledning till att inte vara med! ^^ LOL.. :P (Skulle aldrig våga sjunga med dig sittandes där... (A) läääskigt!) DÄREMOT anledning till att titta på Idol meeeer!!! NANNNNNNNNNEEEEEEEE!!!!!!! yey!! lektionsdags!
puss och kram!
Din lilla Cajsa...

#2 - - Nathalie:

haha, ska du sitta i Idol juryn? .. mja. vet man aldrig ;)
hoppas du o felix får det bra idag!
puss och kram / nathalie