Diggiloo-turnén

Wow! Vilken Diggiloo-premiär!!! Helt fantastiskt. Publiken var sagolik! Det var fruktansvärt pirrigt men så fort premiär-giget väl kom igång så tog spelglädjen och adrenalinet överhanden. Ni kan följa våra videobloggar på:
http://www.diggiloo.com/videodagboken/
Det är så vansinnigt kul att få köra med det här gänget. Är nu i Göteborg och tar det lugnt och laddar inför morgondagens gig här. 
I går spelade vi i Kristianstad. Precis lagom till det slutet av showen så började det regna. Är så imponerad av alla som står kvar där i regnet.och dansar och klappar med. Går ju alltid ut och skriver autografer till alla som vill ha, efter showen. Det kan ta en liten stund då vi alla måste packa ihop alla våra kläder och saker först, för direkt efter showens avslut så måste de börja riva hela scenen, inklusive våra loger. Det var många regnvåta som stod och väntade på autograf. Kul att få träffa er alla. 
Nu ska jag lägga mig här på hotellrummet och kolla lite film; Sweeny Todd med Johhny Depp. Är inte speciellt förtjust i den musikalen, för jag såg en katastrofalt tråkig version på Broadway, men vi får väl se om den här filmversionenen kan övertyga mig om att det är en bra musikal trots allt.
Puss! :-)
#1 - - Lisa:

Såg den filmen förra veckan tyckte den va ganska bra själva storyn är bra, den blev jag förvånad över att Johnny faktiskt kunde sjunga, kanske vore nått att ha med i diggiloo..!! Kan tänka mig att den gör sig bra i musikal. Ha det bra och lycka till med diggiloo Kramiz Lisa

#2 - - Yass:

Hallå hallå

Ärligt talat tycker jag den filmen är av de sämsta jag sett. Historien är så sjuk och jag äcklas. Filmen var väl lite annorlunda än Broddan va?

Kram Yass



p.s. Numera officiell läsare av din blogg :)

#3 - - erik:

hej söttis

#4 - - bewar:

hej nanne du kommer nått nytt i från dig eller för jag vill ha en ny singel av dig nanne

#5 - - Anonym:

#6 - - nathalie:

Du va helt fantastisk på Diggiloo i Ronneby!! Njöt av varje sekund jag såg dej <33 BRA GJORT! :) ha det bra

#7 - - Cajsa:

hejsan söt!

WOW! Haft mycket att läsa nu.. XD hehe.. :P

låter som om du är helt överlycklig över att jobba igen i alla fall! :)

mamma berättade för mig att det skulle bli nära för mig att komma och se på "Diggiloo" den 2:a och jag försöker verkligen att fixa så att jag kan gå. Ska se om farmor vill följa med och om hon kan få pengar för biljetter när jag har råd. Just nu har jag inte tillräckligt mycket pengar för att ta mig dit.. :( Men jag ska försöka.

Finns det någon chans att man kan träffa dig före/efter showen också? saknar dig så mycket och sist vi träffades så sa du "Kanske att vi träffas något i sommar på Diggiloo-turnén." Saknar dig maaaassor!!!!

#8 - - j:

Hejsan! Såg dig för ungefär ett årsedan, då hade du ett par grymt coola converse med klack på dig. Tänkte bara fråga var du hade köpt dem?

Mvh j

#9 - - emelie nannes STÖRSTA FAn:

Fy fan vad bra diggiloo va =D du Linda och Molly var bäst men allra BÄST var säklart DU =D

Jag vill bara träffa dej hahaha

#10 - - emelie nannes STÖRSTA FA:

Jag såg dig på gotland

#11 - - emelie nannes STÖRSTA FAN:

ÄLSKAR DIG NANNE

#12 - - LillaMY:

Hej Nanne!



Skall ordna en 40 årsfest i byn till min syster och skulle önska ha med dig på festen. Alltså det räcker med papperskopia i riktigt format. men för det så behöver vi såklart en högupplöst helkroppsvimmelbild så fixar vi resten själv. Jag hoppas så innerligt att ni vill och kan hjälpa oss med det....(????!!)



Mvh M



#13 - - Eva:

Vilken härlig människa du är!

man blir så glad när ser och hör dig :)



du är bäst

MHV Eva