Hej från Borneo

250186-327
Hej raringar! Här kommer en hälsning från Borneo. Är och trampar runt i deras natur parker och djungler varje dag tillsammans med yngsta sonen Felix och hans bästa kompis Gustav. Vi har det helt underbart och eftersom jag vet att slutbloggen för ett tag framöver, kommer ta ett tag att skriva ihop plus lägga in bilder så väljer jag att göra det när jag kommit hem istället. Behöver alla tid nu tillsammans med Felix och Gustav utan att jag sitter vid datorn. Så vi hörs den 1:a april. Puss och kram och kom alltid ihåg att ni alla är unika!!!! :-)
#1 - - Cajsa:

WOW, va felix börjar bli lik Charlie.. XD hehe.. :P Snygg utsikt också.. ;-)
pussen!
- Din lilla Cajsa

#2 - - Nathalie:

gud va fint det ser ut att vara! Ta VERKLIGEN vara på det! Glöm inte att blogga 1 april med då! xD
puss&kram /nathalie

#3 - - Bryndís:

wow, vad fiiin bild :P. Jag e lite avundsjuk^^, jag skulle oxå vilja vara i lite varmare land xD. Men ha det bra där I Borneo (jag hadde aldrig hört om det förrut :P) Jag der fram emot att se alla bilderna o höra om hur det var :D
Kramar!!!