Nanne Stiftelsen

Har fullt upp inför starten med min nya, ideella stiftelse, så det blir inte mycket tid till övers just nu. Om några dagar kommer ni att kunna hitta information om den på www.nannestiftelsen.se. Jag brinner för detta projektet och det känns så kul att få komma igång med det. Målet att kunna hjälpa barn och ungdomar som har det tufft i skolan, pga t.ex mobbning, eller svåra hemförhållanden. De behöver allt stöd som går att få och det ska jag och mina medarbetare jobba stenhårt på. Barnen och ungdomarna är det bästa och viktigaste vi har här i världen, vi måste bara se till att de får  hjälp när de är utsatta på ett eller annat sätt innan det har gått för långt. Har massor av möten inbokade framöver med olika ideella föreningar som jag hoppas på att kunna utveckla samarbeten med. Jag är så imponerad av alla dessa eldsjälar jag får privilegiet att komma i kontakt med i dessa sammanhang, som ägnar så otroligt mycket tid åt att försöka finnas till hands för andra som är i behov av hjälp och stöd. Wow! Tänk vad mycket fantastiska människor det ändå finns här runtom i världen. :-)
#1 - - Lina:

Ja, wow vilka fantastiska människor! Och du ingår i den kategorin!! Jag ser upp till dig Nanne, du är helt underbar!! Pussssssss söta du!!

#2 - - Celicia:

Jag tycker att du är helt fantisk! Så som du hjälpt mig kommer du hjälpa andra, du är sjukt duktig på det du gör. Du har sagt saker till mig som ingen annan människa eller psykolog sagt till mig i HELA Mitt liv.

Önskar att jag kunde hjälpa till på något sätt, men jag är helt enkelt för ung och outbildad.. Haha. Men I WISH I COULD! :-)



Du har ett guld av hjärta!!



Du betyder såååå mycket så det finns inte ord för det!



kram

/Celicia

#3 - - Celicia:

fantastisk ska det stå* hehe, förlåt! :-)

#4 - - Malin:

Om det är nån som är fantastisk så är det du, Nanne. :)

#5 - - Cajsa:

Otroligt! Du är otrolig, alla människor som kommer jobba med detta är otroliga. Otroliga på världens bästa sätt! Älskar er alla redan! :)

Så fort denna sida Finns tällgänglig kommer jag att skriva om nannestiftelsen på min blogg! :) (Svårt att veta vilken kategori jag kommer lägga den i dock. Antar att det blir Nanne Grönvall-kategorin!) :)

love you so much hun!

xx Cajsa

#6 - - Simone:

Hej Nanne!



Önskar din stiftelse verkligen alla lycka och succén i framtiden!!

Hoppas ochså att kunna stötta det nånsin, om

det vore bara med att adda många på MySpace och göra ordentligt reklam, så att man kan kanske motivera annan ochså för att hjälpa...



Men glöm inte att sköta ochså om dig,

gulligaste du!!



#7 - - Simone:

Hej Nanne!



Önskar din stiftelse verkligen alla lycka och succén i framtiden!!

Hoppas ochså att kunna stötta det nånsin, om

det vore bara med att adda många på MySpace och göra ordentligt reklam, så att man kan kanske motivera annan ochså för att hjälpa...



Men glöm inte att sköta ochså om dig,

gulligaste du!!



#8 - - Maria:

WOW! Vilket bra jobb du och dina medarbetare gör.

Jag blev själv både mobbad i 9 år i skolan och hade jobbiga hemförhållaqnden tills jag var 20 år då jag tvingades bort från skiten.

Idag kan jag bara konstatera en sak; jag föddes i fel tid helt enkelt (80-talet) en tid då ingen ville / orkade (?) bry sig om hur barn hade det. Självklart önskar jag att någon hade sett mig. Någon som velat se varför jag slutade prata, varför jag skadade mig själv, någon som hade vågat rota. Jag önskar att den som satt på soc. och tog emot alla anmälningar hade velat hjälpa mig. Men jag var helt enkelt inte värd deras tid och pengar, det har jag fått svart på vitt.

Trots allt mår jag bra idag men det har varit en lång väg och jag har fått betala ett högt pris på grund av ett korkat samhälle och på grund av ett par fräldrar som aldrig ens borde tänkt tanken att skaffa barn.

Det är verkligen kanon det du gör. Någon gång i framtiden vill jag också hjälpa barn / ungdomar som har det svårt så en liten plan är att utbilda mig till socialpedagog eller nåt liknande.

Keep up the good work!

Kram Maria