Muse! :-)

Muse nya cd "Absolution" gör mig salig! Plattan är overkligt bra! Det är det bästa som har kommit sedan My Chemical Romance´s cd "Black Parade". Musik kan verkligen ge styrka och energi och det gör de här skivorna för mig. Jag blir så jäkla lycklig av bra musik!!! Spelar "Absolution"-plattan om och om igen, precis som jag spelat sönder Black Parade-cd:n (som för övrigt egentligen är Charlies men som jag har "lånat".....läääääänge nu! ;-)

Vild-showen kommer att släppas på dvd i höst. Nya projekt på gång f.ö., men inget jag kan berätta om ännu, förrän allt är klart. 

Har just kommit hem från en resa till Tallinn. Det var en ny Silja Line båt som invigdes och Micael Bindefeld och hans företag höll i hela evenemanget som pågick i 1,5 dygn. Det var super trevligt med massor av god mat, härlig stämning och så mycket kul människor att umgås med så jag for runt som en jojo och pratade lite här och lite där med alla arbetskamrater och vänner som var med på resan. Maria Rådsten, från One More Time, och jag åkte tillsammans och det var så härligt att få tid att umgås igen, vilket vi inte hunnit med de senaste åren. Vi har hela tiden haft fullt upp på varsitt håll. Jag tycker så otroligt mycket om henne och saknar henne i jobbet, Vi måste tids nog få till en ny One More Time skiva. Det är helt enkelt dags för Peter att skriva nya O.M.T-låtar tycker jag.  :-)

Efter middagen så bar det iväg till discot en stund. 


Maria och jag passade på att gå runt lite på stan i Tallinn och vi satt länge på 
ett café och jäste i solen. 


Visa fler inlägg