Otacksamhet


Vad kul att så många av er verkar gilla nya singeln "Otacksamhet". Jag är otroligt glad och tacksam för att jag fått denna underbara låt av Paul och Marie Rein. Paul och min älskade make Peter har dessutom gjort ett fantastiskt jobb med soundet. Känns super kul att komma med denna låt efter över 2 år sedan jag släppte senaste skivan. Responsen på denna låt har varit överväldigande. För er som inte får upp låten i eran skivspelar när ni går in här på hemsidan så pröva att updatera eran quicktime-spelare eller tömma historik/cache-minnet.

Har precis kommit hem. Hela dagen har varit fullspäckad med möten och förberedelser inför de kommande dagarnas olika konserter och tv-inspelning m.m. De går fullständigt runt i mitt lilla huvud, för jag har varit igång sedan kl. 07.20 i morse och har farit runt på stan som en Linus på Linjen oavbrutet hela dagen, så nu ska jag slänga mig in i duschen och sen gå och lägga mig. Ska upp tidigt i morgon bitti och åka till Örebro där jag gigar i morgon kväll, Sen åker vi hem på natten för jag har fullt schema, inkusive ännu ett gig, även på söndagen och på måndag blir det inspelning av Så Ska Det Låta. Hörs i morgon! Puss och nattinatti!
Ps: Glöm aldrig bort hur otroligt unika och värdefulla ni alla är! :-)
#1 - - Lina:

Ihhhp! Jag verkligen ÄLSKAR låten. Texten och soundet och allt. Grymt verkligen! Ska bli kul att höra live sen :)



Jag älskar Så ska det låta, precis som jag älskar Diggiloo och alla andra tv-program och turnéer där ens favoritartister får sjunga låtar man aldrig hört dem sjunga innan. Inte för att det är något fel på dina egna låtar, men du fattar nog. Tänk dig att typ My Chemical Romance skulle sjunga din musik (eller någon annan svensks musik). Det hade ju varit stort! Fast jag vet inte om det hade varit så bra... Gerard får nog lära sig svenska först, HAHAHA. Tänk dig att han står där och försöker uttala alla ord med amerikansk brytning samtidigt som resten av bandet kompar, HAHAHAHA. Jag fick nån konstig bild i huvudet. Okej, jag bara babblar på. Jag borde sova innan jag säger allt för konstiga saker, haha. Todeloo!

#2 - - Malin:

Ååhh blir det Så ska det låta igen?! :) Woho! Ser fram emot att få se dig där! :D Jag kollar aldrig på det förutom när du är med. ;) MYCKET roligare då! :D Höhö!



Och jag har sagt det förr men jag säger det igen: Jag rent utav ÄLSKAR din nya låt!!! :D Den är helgrym!!! :) DU är helgrym, Nanne! ;)



Puss och kraaam!! :)

#3 - - Cajsa:

ligger lite efter i att läsa din blogg nu, sorry. :( mycket med nya skolan och sånt.. :P älskar i alla fall den nya låten! :D har bara kunnat höra den på datorn än så länge, har inte kunnat köpa den. ska köpa den så fort jag kan! :D

#4 - - Alice:

Helt perfekt låt. Det är just det som gör mig biten av dig, alla dessa låtar som handlar om mitt liv.

Tack Nanne... och de som hjälper dig.

#5 - - Johanna:

Ännu en hitt! :D

Superbra!