GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!


REDO FÖR ATT FIRA IN NYA ÅRET!!! :-)

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! Är just nu uppe i fjällen med min släkt och
firar nyår. Vi är 15 pers (familj, brorsorna, moster, kusiner, deras respektive,
brorsbarn och kusinbarn) som bor i en jätte stor och härlig stuga som jag
har hyrt för en vecka. Vi spelar spel, gör charader på kvällarna, åker skidor,
och lagar massor av god mat tillsammans. Sagolikt mysigt!

Håller på och sammanställer lite bilder från det gångna året, men som ni
märkt så blir det lite si och så med mitt bloggande, till skillnad från förr.
Nu när jag är ledig, så vill jag vara så mycket som möjligt med mina
nära och kära och inte göra avbrott för att sätta mig och blogga eller
göra annat som är relaterat med mitt jobb. Det är så sällan vi får tid under
en hel vecka att umgås allihopa. Åh, vad jag älskar min familj och släkt! :-)

På söndag den 3:e, ska jag vara med i tv 4:s nyhetsmorgon kl. 10.15, som morgongäst.
Då kommer vi att prata om allt möjligt. Ska bli kul.

Sen är det full fart med jobb igen.  Gigs i veckan och samtidigt planering
och förberedelser inför nästa video som ska spelas in veckan efter.
Nya singeln släpps i månadsskiftet januari-februari.
F.ö massor av nya projekt under 2010 och 2011. Mer om det i min nästa
blogg, nästa vecka.

Var rädda om er och om ni har några drömmar ni vill förverkliga
inför nästa år - gör det! Vi kan alla så mycket mer än vi ofta tror
och går det inte, så har man åtminstone försökt. Man ångrar oftast
bara det man vill göra men aldrig gjorde! Så det är bara att våga ta för sig
av livet! Det har jag gjort och ibland har det funkat kanon och ibland
har det gått käpprätt åt helsefyr (milt sagt), men det har inte hindrat mig från
att snabbt spotta i nävarna och kasta mig in i nya äventyr igen.
Det kan jag varmt rekommendera. Ingen dag blir den andra lik. ;-)
Gott Nytt 2010! Vi hörs nästa år!
Puss och tack för att ni finns!
Nanne

(Här är jag som liten! Tänk vad åren går fort. Nu är mitt brorsbarn
Decci t.o.m större än vad jag var på den här bildern. Det är obeskrivligt
fantastiskt att få vara med och uppleva nya små underverk som
föds i släkten. Wow, vad livet kan vara fantastiskt!)
Visa fler inlägg