På fredag!

Sorry! Nu har jag slarvat med bloggen, men det har varit så vansinnigt full fart hela tiden att det inte har funnits någon möjlighet att hitta tid för att sätta mig ner och blogga också. Även i dag är det full sprutt oavbrutet, men på fredag lovar jag att blogga med en updatering vad som har hänt den senaste tiden och lägga in bilder från både Stjärnklart och andra gigs och evenemang som jag har varit på. Kraaaaam!
#1 - - Malin:

Wohooo finally! :D Puss! :)

#2 - - Helena:

Det låter bra! Ser fram emot det! Kram fina! <3

#3 - - Cajsa:

låter bra det gumman. :) Stressa lugnt och kom ihåg att bloggen kommer i andra hand! Själv har vi premiär på krogshowen i morron så jag kommer också göra värsta updaten i morron! ^^ genrep idag då.. :P

pussis!

#4 - - nannefan:

aj baby vad du bloggade idag allså på fredag. har besökt din blogg flera gånger men ingenting baby lova inte saker när du inte hinner att göra det är inte bra. puss baby och kraaam på dig my baby. du är värsta sweeten jag har i världen du vet inte hur mycket jag älskar dig baby

#5 - - Lillsnörpa:

Den som väntar på något gott :)

#6 - - Carola:

Hon skrev inte vilken fredag... ;-D