Nu bär det av till Estland

Stressigt värre! Hela förmiddagen har vi hållt på och packat lastbilen som åker med oss till de sammanlagt 150 barnen på de 3 barnhemmen som vi ska till.

KARTONGER FYLLDA MED KLÄDER, SKOR, LEKSAKER, TANDBORSTAR, HYGIENARTIKLAR.....
DE HÄR KARTONGERNA SKA TILL ETT BARNHEM MED RYSK-ESTINISKA BARN MELLAN 0-6 ÅR GAMLA....


......OCH ÄNNU MER KARTONGER SOM SKA TILL ETT BARNHEM MED BARN MELLAN 0-18 ÅR GAMLA.....

.....VI HAR FÅTT SPONSRING PÅ SPORTARTIKLAR TILL DEM FRÅN EN FOTBOLLSKLUBB I VÄSTERORT, HELT OVÄRDERLIGT.......


...PLUS MASSOR AV LEKSAKER, BARNVAGNAR, BARNSTOLAR.......

...HÄR LASTAR VI SAKERNA SOM SKA TILL DET TREDJE BARNHEMMET.....

HÄR ÄR DET SOM SKA TILL BARNHEM NR 3......DÄREFTER PACKADE VI VIDARE MED KARTONGERNA TILL
DE 2 ANDRA BARNHEMMEN.....

Tack till min underbara kör Hägersten. De var och är HELT FANTASTISKA!!!! Jag är så stolt och glad att få ha jobbat med dem. En bamsekram även till min underbara logekompis Hanna. Hon är en av mina bästa vänner i världen.


BORLÄNGEKÖREN BJÖD PÅ KOLBULLAR! MUMS!!!! VILKET HÄRLIGT OCH HJÄRTLIGT INITIATIV. TACK!

Nu måste jag rusa iväg. Nu bär det av till Estand. Tusen tack alla ni som röstat på oss genom dessa veckor och tusen tack till min underbara, begåvade kör som har gett så mycket av er själva! NI ÄR VÄRLDSBÄST!!!! 


#1 - - BEWAR:

HEJ MIN KÄRA IDOL HA DET SÅ BRA MED RESAN OCH HOPPAS DU KOMMER TILLBAKA LIKA GLAD SOM DU ÄR. JAG HÅLLER MED DIG NI VAR BÄST I KÖRSLAGET NU EFTER DU HAR ÅKT UT SÅ HJAR JAG PÅ TIME HANNA OCH TIME ERIK LYCKA TILL NANNE PUSS KRAM.

#2 - - Celicia:

Åhhhhh! Du är fantastisk!!! :-)



Ni skulle inte ha åkt ur körslaget.. Ni var alldeles fööör bra.. Ska inte kolla på det mer ;-). Hejar på Hanna iallafall..





Lycka till i Estland! Vi kommer sakna dig! :-)



Kraaaaaaaaam

#3 - - Sofia:

Jättetråkigt att se din kör åka ut! Ni var helt klart bäst. Din energi är helt adorable Nanne! Lycka till med det som kommer här näst, you rock.



Kram S

#4 - - Johanna:

oj vad grejer!:D HÄFTIGT!

kram

#5 - - Cajsa:

Lycka till nu söt! :) det va inte lite saker det där så om du hjälper till att lasta lastbilarna så se till att inte bryta din lilla rygg.. ;-)

xx Cajsa

#6 - - Michelle:

Hej Nanne jag ville bara säga att du och din kör var jätte duktiga igår ;)



Kramar Michelle

#7 - - Malin:

Trist att ni åkte ut. :( Din kör var lätt bäst!!



Ha det så bra i Estland! :) PUSS!!! <33

#8 - - mia:

bollnäs.... menar du väl? :S

#9 - - Jenny:

För mig är ni oavsett vinnare trots att det blev som det blev<3 Ni va helt klart bäääst!!!

Ha det nu så bra i Estland och Lycka till där:) Så fint av er:)

Kraaaamar i massor!

#10 - - sibel:

ha ha nu åkte ni ut och det var bla för att du körde med fulstill som att ta med ida i kören. trodde bättre om dig men men.

SKÖNT NU KAN MAN KOLA UTAN ATT BLI IRITERAD

#11 - - Emy:

heej!! så synd att ni åkte ut:( ville ju se mer av er. men nu kan du ju ta den tid du behöver i Estland och behöver inte oroa dig för körslaget;)haha Lycka till med Estlandsresan:D Det gör en glad att höra att folk gör sådana saker:D

puss och kram!!

#12 - - erik:

hej lilla nanne bara en fråga. vart skriver du mäst allså svar på frågor och vidar e det här eller din sida.