Vi hörs snart!

Hej raringar! Kom hem från Estlands resan i går. Håller på febrilt med alla möjliga bilder och text till det, samtidigt som arbetsschemat är fullspikat i dag, så framåt kvällen kommer min återgivelse av barnhemsresan. :-) 
#1 - - bewar:

okej nanne välkommen tillbaka till sverige du är så sött och bäst

#2 - - Malin:

Längtar tills jag får läsa om din resa! ;D Wooooh!!!

#3 - - Jenny:

Tjena! Spännande :D Det ser jag fram emot!!!

#4 - - Sussie:

Hej Nanne!

Hörde om din resa till Estland på körslaget. Det är så att jag är lärare på en skola i Sigtuna. Vi har tidigare haft ett fadderbarn i Guatemala men det fadderskapet har avslutats. Eleverna vill gärna engagera sig i något igen och vi har pratat om kontakt med något barnhem. Jag fick en idé om att stötta ditt projekt. Skulle det kunna gå? Maila mig om du är intresserad. / Sussie

#5 - - Helena:

Åhh spännande!!!! Riktigt stort :D

#6 - - anglasand:

Jag måste bara få säga att jag beundrar dig för ditt engagemang för dessa barn. Det är verkligen STORT av dig att tänka i dessa baner.



Jag blev jätteledsen när du och din kör åkte ut ur körslaget...ni var värda att få vara kvar...



Stor kram till dig för att du är en sån ödmjuk tjej!



Lee

#7 - - Celicia:

Va läskigt, jag sitter och kollar på en grej med Babben från parlamente så nämner hon dig när jag klickade in mig på din blogg!!



"Kriminalliteten bereder ut sig mer och mer i världen, men mest i schlagerfestivalen där låtstölderna blir allt mer vanliga. Vi bad Lasse Holm om en kommentar och han hälsade "Gud vad jag är ansträngd,glad och solariebrun året runt". Varför stjäls det så mycket låtar nu babben?"

Babben: Ehh, det beror på att alla låtar egentligen redan är skrivna. Det finns ungefär sex miljoner eller ganska exakt sex miljoner melodier att välja mellan och alla dom här har skrivits och framförts förutom en variant men nu gjorde ju Nanne den i schlagerfestivalen.



Hihi



Nanne, du bloggade inte!! Skaaaaaaaaaaam skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam (skammen styr våra liv).. Nejdå :-). Hoppas du bloggar snart.



Pusssssssssssss och tjooofräääs

#8 - - Anna-Lena:

Hej Nanne!! Det är förtsa gången som jag är här inne på din blogg. Trevlig sida du har... Jag försökte att gå in på länken som du skrev på facebook med det gick inte... Ha r du någon ny länk,,, Skulle vilja höra den låten som du spelar in ... Kents låt???? Ha det så gott.. Tråkigt att du åkte ut ..Anna-Lena

#9 - - Cajsa:

can't wait hun! :D

xx Cajsa

#10 - - Johanna:

Hoppas det gick bra! (Men varför skulle det inte ha gjort det kan man ju undra.) hihi

Fick ni vara med när barnen fick se sakerna? Skulle vilja uppleva det, antar att de uppskattar det otroligt mycket!



Kommer vara tomt utan dej och din kör imorgon på körslaget! Kram<3

#11 - - bewar:

#12 - - bewar:

hej nanne. allså jag måste veta om du kommer att göra singel av ingenting eller ej för den är så bra att jag lyssnar på den om om om igen. tack vare dig nu älskar jag låten som aldrig för.

#13 - - Anonym:

Falska människa

#14 - - Anna från kören:

Åh, tänk om vi hade åkt skridskor med kören, hade faktiskt varit super skojj!

Kram:)