Sol, bad, gig och barhäng!


I kväll har jag varit och gigat tillsammans med Nicklas och Markus. Det är alltid lika kul att uppträda med dem. De har genom åren inte bara blivit ovärderliga arbetskamrater utan mina goa vänner också. 

Det blir lite si och så med bloggandet just nu, jag vet. Jag har under många år varit en otroligt flitig bloggare, men just nu är det så mycket annat, framförallt i mitt privatliv som jag försöker hinna med, så nu under våren får bloggandet helt enkelt bli lite sporadiskt. I sommar, när jag börjar åka ut och giga som vanligt igen och nya skivan dessutom släpps i höst, så lovar jag att bli mer kontinuerlig även i min blogg. 

Var inne på kontoret häromveckan. Tack för alla brev och teckningar, som dessa två t.ex.

Har precis kommit hem från Turkiet där jag varit i en vecka på ett hotell som heter Pascha Bay. Var där med Kim, min bror Magnus och mina kusiner Christina och Fredrik. Wow, vad vi har haft det kul. Gigade en av kvällarna där. Vilket drag. Ett handbollslag från Göteborg var där och höll partyställningarna hela veckan, inklusive under mitt gig. I slutet av veckan hade de fixat en specialgjord t-shirt till mig. 
Det var flera barn, som också bodde på hotellet, som frågade under veckans gång om de inte kunde få sjunga Håll Om Mig tillsammans med mig, så när jag gigade bjöd jag upp alla barn som ville, att komma upp på scenen och sjunga den med mig.......

.....många barn blev det och de sjöng i mikrofonerna och kunde varenda textrad i Håll Om Mig!


På dagarna njöt vi av solen och värmen.......

...och på kvällarna blev det barhäng, där Magnus och Christina passade på 
att sjunga karoki.

I helgen ska jag till Göteborg och giga till förmån för fosterbarn och fosterhemsfamiljer. Kommer inte att vara hemma förrän på söndag kväll, så jag bloggar på måndag härnäst.

Var rädda om er och glöm aldrig att ni är värdefulla och unika!!!
Puss! :-)

#1 - - Lina:

Du är verkligen jättefin i blont Nanne!

#2 - - Celicia:

HIihhiih jag dööör!

NANNE... ÄR DET FÖRETAGSGIG?! Shit.. Hur ska jag få reda på detta nu.... Hmmm..

AHHHHHH! Jag vill dit :(



kram



/C

#3 - - Janne J:

Hej Nanne!

Så här det.Jag har en kompis som är lite över 40 år och är värsta hårdrockaren,men som har en idol som är större än alla dessa hårdrockare.Nanne heter hon visst.Det har tom gått så långt att vi andra kallar honom för Nanne numera.Hoppas att det inte gör något.Skulle vara otroligt tacksam om du kunde skicka en auotograf eller ett signerat idolkort, med texten Till Nanne från Nanne eller nåt sånt.Tror faktiskt att han skulle gråta lite grann.Även jag (janne) tycker att du är för härlig!Håller med dig om Muse för övrigt.Men glöm inte Glasvegas för guds skull.Snälla hör av dej när du hinner.Ha de bäst/JanneJ

#4 - - Jenny:

Hej! Va härligt det låter!:D Jag älskar Turkiet,var där nu med fast bara under en dag(färja från Grekland) och dock inte i Alanya men har varit där innan och det är fint;-) Va kul det låter med alla barnen som fick sjunga med dig till Håll om mig!! Ha nu en fortsatt bra vecka Nanne! KRAAAM!

#5 - - nannefan:

hej nanne fan vad sjönt för dig jag är så avundsjuk på dig men mest är jag för alla barn som fick sjunga med dig det är min största dröm att få träffa dig någong i mitt liv. pus nanne

#6 - - maria:

hm,så då är du jätte brun nu då?.När vi var turkit var vi i marmaris.vi bode på ett hotel,som var jätte fint.



Det vore kul om man som fans till dig nanne,kunde få en autograf av dig?... kram

#7 - - Maja:

:) Allt bra med dig Nanne?



[kolla gärna in min blogg: http://majaalins.blogg.se]

#8 - - Cajsa:

Du är för söt du, Nanne! :) och passar i blont gör du också! ^^

Här är man i fullt shå med att söka folkhögskolor. I onsdags var jag på antagningsprov för musikhandledarlinjen i Härnösand och i morron ska jag vara hela dagen i Fränsta på Artistutbildningen. Önska mig lycka till! ^^



Klart att du ska hinna med ditt privatliv också! Bloggen är inget man ska känna sig tvingad till, det säger mina bloggläsare hela tiden då jag inte orkar blogga under en dag eller period. Nu måste jag lägga mig och fokusera på morgondagen och sedan ska jag sova.



Puss och kram sötaste!

#9 - - Camilla Andersson:

Hej Nanne!



Vill bara tacka för en kanonkväll i Turkiet. Jag är en av de handbollstjejerna, vi som höll igång stället!!! Alla var verkligen jätteglada av att ha dig där!!! Tack för att du ställde upp på fotografering mitt i maten...Du kan liva upp stämmningen, kram på dig, Camilla från Göteborg Bk Banér handboll

#10 - - hanna:

hej jag heter hanna. Vi har träffats för jag har hört dig LIVE i en kyrka utan mik. För att vi var på sama dop:P. MAthildas dop. JAg är en av daniels släkt. Puss och kram hanna