Jag har världens bästa jobb!

Hela veckan har varit fullspäckad med jobb från tidiga morgonen till sena kvällen/natten, så det har blivit lite si och så med bloggen den här veckan, men här kommer en updatering av det som skett de senaste dagarna:

I söndags gigade jag på Patricia. Det var ett välgörenhetsgig till förmån
för Arken, som arbetar för hiv-positiva både i Sverige och utomlands.
Det är ett ämne som det inte pratas så mycket om längre, då det har
kommit mycket bra bromsmediciner, men det är fortfarande många som
går bort i Aids världen över, så det är jätte viktigt att fortsätta belysa det
och få in mer pengar till vidare forskning för att kunna bota det. Gigade
kl. 01.00 på natten.



I torsdags gästade jag Malous program "Efter 10". De körde en del av
videon och sen körde jag Avundsjuk och Håll Om Mig unplugged med
Johan Moraeus och Barbro Lindkvist.

Malou von Siwers, Beatrice Järås, Mian Lodalen och jag. Vi pratade om
alla möjliga ämnen. Malou är en av de absolut bästa programledarna vi
har i Sverige. Hon är ett super proffs.

Efter tv-inspelningen bar det av till Galaxy-båten där jag gigade på
kvällen tillsammans med Mari Ryberger och Werner Theunissen.
Magnus Carlsson, Bonde-söker-fru-Peter uppträdde också. Anki Bagger var
konferencier och sjöng även med Peter.

Werner posade för fullt under giget och Mari och jag öste också på för fullt.
Vilken fantastisk publik. De sjöng med i låtarna så taket nästan lyfte sig.



Morgonen efter Galaxy-giget flög jag från Åbo till Stockholm kl. 08.30.
Sen bar det av till Skövde med bil. Gigade på kvällen för Volvo tillsammans
med Moneypennies, Johan Moraeus, Markus Englund och min underbara
make Peter. Här var det sittande publik vid matborden, precis som när
man kör krogshow, men efter ett tag var alla uppe på dansgolvet och
sjöng och dansande till låtarna. Underbart! Jag har världens bästa jobb.




Tog upp Oscar från publiken. Ännu en dag på jobbet!....
Som sagt var; jag har nog världens bästa jobb! ;-)


Nu ska jag iväg till Hamburger Börs där vi ska giga i kväll.
#1 - - nannesfan:

jag fattar lilla nanne om det var jag med så skulle också tycka jobbet är världens bästa man kan göra. men jag tycker gry och jessica anmäls är bästa tv programledar som vi har. hur än du gillar henne.

#2 - - Celicia:

Jaaag ääälskar att man får vara med på ett hörn av ditt liv. Att du delar med dig så mycket. Alltid lika intressant att läsa din blogg. Typ höjdpunkten på dagen :) Underbart. Du ger en något att längta efter!

Du är sjukt vacker Nanne!

Kraaaaaaaaaam :)

#3 - - ஜ CJ ஜ (Cajsa):

Gigga är det bästa som finns. Vi hade skolkosert från 19 - 21 för nån månad sen och det va helt otroligt kul! Önskar att jag kunde hålla på till 01.00 jag med..XD istället övar jag till 23 på kvällarna, haha! det är ju en variant det med.. :P har övat två timmar + under hela dagen i skolan så snart ska jag upp och öva mer. det är helt underbart! snart hoppas jag på att få samma jobb som dig..XD Kanske vi får bli lite kollegor..XD hehehe

#4 - - Emmi:

hejsan.. (= antingen såg du inte mitt suuuperlånga meddelande förut, lite längre ner, eller så ignorerade du det bara.. på lördag är du i tyresö centrum, jag kommer vara där! kanske inte gå fram, men jag tänker lyssna (= skulle vara jätte kul om du kontaktade mig och berättade mer o så.. se kommentar för något inlägg sen, ett jättelångt, då vet du att det är rätt inlägg! om du nu bara inte har sett det ännu, får du gärna skicka mail till [email protected]

#5 - - Emmi:

Hejsan!

jag skriver ett inlägg igen, skrev en jätte lång kommentar på ditt inlägg; middag med anne-lie. jag har två saker att välja mellan, antingen ignorerade du det inlägget, eller att du inte har sett det.. jag hoppas så¨klart på det senare! imorn kommer du till tyresö centrum, räkna med att jag är där! kommer dessutom kolla på eric linder, eftersom han är en föredetta elev från tyresö musikklasser, vilket jag går i nu.. Men det skulle vara trevligt om du ville kontakta mig på min e-mail, [email protected] och så.. om du inte förstår vad jag menar, kolla den andra kommentaren.. :)

Emmi

#6 - - Celicia:

Emmi, herregud :P

Maila somco (Nannes skivbolag) och fråga.

[email protected]!