Fokuserade som sjutton


Kom sent till hotellet i Göteborg efter giget i Varberg i går. Beställde mat och
tog med mig upp på rummet. Sen var det upp tidigt på morgonen för att
hinna med planet till Stockholm. Åkte direkt från Arlanda till Fryshuset
och repade med bandet inför kommande gigs.

Jag kom precis lagom till lunch. Toppen för en kvinna som mig, som alltid
är hungrig.



Alla var fokuserade under repet. Många låtar att sätta, så det gäller att hålla
tungan rätt i mun. Moneypennies, Johan Moraeus, Markus Englund och Peter
Grönvall. Paul Rein var också med ett tag på förmiddagen och sjöng med oss.

Såg ett avsnitt av Rock Of Love på tv i kväll. Det är helt fantastiskt!!!
Det går inte att beskriva, det måste helt enkelt ses med egna ögon.
Underhållning i världsklass!.....eller nåt..... ;-)
#1 - - Lina:

Yay Nanne, du har blivit grym på att blogga! Kram :)

#2 - - Cajsa:

hihi, bara av att SE bilderna hör man hur musiken flödar. :)

#3 - - stort fan<3:

hej nanne!

ehhmmm....jag måste bara få fråga....har du Bilddagboken?? för det är en där som säger att det är du! och jag ville bara veta om det var du eller nån fejk!!!



puss å kram!<3