Tusen tack för att ni finns!







Nu har jag ÄNTLIGEN lärt mig hur jag vrider på bilder så att de hamnar på
rätt ledd här i bloggen utan att ni behöver lägga huvudet på sned eller
vrida datorn på kant. Videon har på bara några dagar haft över 3500 visningar
på You Tube på olika länkar. Det är ju helt fantastiskt. Låten har dessutom
i andra bildformat körts i över 5000 visningar på You Tube. Eftersom det
är över 2,5 år sedan jag släppte senaste cd:n så är det magiskt att det
fortfarande blir så härlig respons när jag släpper en ny låt. Låten har nu
legat topp 12 på singelförsälningslistan i 6 veckor och i dag gjorde jag 2 gigs
i Västerås och det var fullpackat med folk på bägge (!) spelningarna.
Jag är så rörd över allas erat stöd och entusiasm över det jag gör yrkesmässigt.
Tusen, tusen tack för att ni alla finns! :-)
#1 - - Celicia:

NÄÄÄÄMEEEEEN TJENIIIIXEEEN VAD KUL!!!! GRAAAAAAAAAAAAAAAATTIIIIIIIIIIIIIIIIIISS!

HAR VÄNTAT PÅ DENNA DAGEN VÄLDIGT LÄNGE!!! Är så stolt över dig Nanne! DU FANN ÄNTLIGEN VART MAN VÄNDER BILDER!!!! ÄNTLIGEN!! Till och med Fru Grönvall kan minsann! Du är duktig såååå sjukt duktiiiig!!! :)



Tack för att DU finns! Du är världens finaste så de sa!

#2 - - Lina:

HAHAHAHAHAHA, duktigt Nanne! Jag ser framför mig hur du måste ha reagerat när du lyckades vända bilderna. Det är en stor dag i blogghistorien, hahaha.



Jättefina bilder. Vacker som alltid :)

#3 - - Lina:

...och tack för att DU finns! Du vet, du har fans av en anledning, Nanne ;)

#4 - - Malin:

HURRAAAAAAAA DU ÄR SÅ DUKTIG NANNE HEJA HEJA!!!!! :D HAHAHAHA!!! Din nya låt är som sagt GRYM!!! Tack för att du finns Nanne! :) Detta land skulle vara så sjukt tråkigt utan en livlig liten kvinna som du. :)



Puss!!

#5 - - Helena:

Grattis!!! till det mesta i det du skrev haha! o tusen tack för att DU finns!! <3

#6 - - Anonym:

kanonbra

#7 - - Jenny:

Tack för att DU finns Nanne <3

#8 - - Cajsa:

DU VA HELT UNDERBAR IDAG! :D tack för att du finns! ^^

#9 - - Anonym:

Hej Nanne! Jätte bra blogg :)

Jag såg att du varit inblandad i ett projekt som skänkte massvis av saker till ett barnhem i Estland. (16733459226657901226633874961465910_n.jpg" rel="nofollow">http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs060.snc3/1474216733459226657901226633874961465910_n.jpg). Vi gör ett projektarbete just nu och skulle väldigt gärna behöva din hjälp. Skulle behöva få tag i ett barnhem i Estland och du kanske kan hjälpa oss?

Svara gärna till min mejl, tack på förhand!

Mvh Sanne

#10 - - Sanne:

Menade denna länk: http://www.nannestiftelsen.se/estlandsresan.htm :)