14 timmar

I dag har vi spelat in videon till Otacksamhet. 14 timmar har vi jobbat i dag. Intensivt men också åh så roligt. Vi har skrattat så tårarna har runnit emellanåt...Har tagit massor av bilder. Lägger in några av dem på bloggen i morgon. Nu sitter vi på tåget på väg hem. Kommer att vara hemma först kl. 00.30 i natt. Hörs i morgon. :-)
#1 - - Celicia:

Åhhh! Jag döööördööördöööööööööör av längtan!!!!

Puss alldeles för underbara människan!



Jag har nånting jag måste göra,

Kyssa dig, jag sa KYSSA dig!

;-)



HAHA!

#2 - - Malin:

Hahaha att skratta hysertiskt är det bästa som finns! :) Längtar så sjukt mycket tills man får se din video! :D



Puss! :)

#3 - - Malin:

Bra att man kan stava oxå. ;) HYSTERISKT ska det ju stå!!!

#4 - - Cajsa:

åh, va kul att se bilderna sedan! :)

#5 - - Lina:

Kan nån förklara för mig varför jag tänkte på Ebba Gröns 800 grader när jag läste rubriken till det här inlägget? Hahahaha!



Det blir jättespännande med musikvideo! :) Jobba inte sönder dig själv bara ;)