Pisstrist



Häromdagen spelade vi in en ny video till "Otacksamhet".
Berättar mer om det i morgon med fler bilder.
I kväll har jag och Peter varit på premiären av föreställningen Kvarteret
Skatan. Dessförinnan var vi ute och åt middag med Hans Marklund.
Det var super mysigt. Hans har blivit en av mina käraste vänner genom
dessa år som vi har lärt känna varandra. Vi har alltid massor att prata om
och mycket att skratta åt. Vad vore livet utan vänner med humor.......pisstrist!!!
Jag har verkligen världens härligaste vänner i mitt liv. ;-)
#1 - - Celicia:

Åh!!! Jag får ont i magen så mycket som jag längtar! HAHAHAHA!



Du är så vacker Nanne, glöm aldrig det!!!

#2 - - Lina:

Åh, det ser ut att bli en skitsnygg video! Spännandeeee :D Can't wait!!

#3 - - Helena:

Jag har också världens finaste vänner OCH världens finaste förebild :) <3 Kram på dig älskade Nanne!!!

#4 - - Malin:

Videon måste ju vara hur bra som helst eftersom bilderna ser asballa ut! ;D



Att inte ha vänner med humor går verkligen inte! Utan min lilla Fulltrull och Jonna skulle mitt liv gå under. Vi skrattar åt precis allt och ingenting och dom lyser upp min vardag. :) Finns inte dom till hands så finns ju lilla Nanne i min skivhylla. ;) Haha! :D

#5 - - Lina:

Shit vad jag trodde att du menade att det var pisstrist att spela in videon när jag bara såg rubriken och bilderna, HAHAHAHAHA!

#6 - - Ann-Marie:

Fan vilken härlig låt "Otacksamhet" är, satt och lyssnade på den i bilen och direkt började min dotter att sjunga med, hon är 6 år och älskar dina låtar. Vi bara älskar dig Nanne!