Otacksamhet-video

Sitter på tåget på väg mot Skövde. I morgon ska vi spela in video på "Otacksamhet". Vi ska upp kl. 06.00 i morgon bitti och lär inte bli klara förrän framåt natten. Ska försöka ta lite bilder och dokumentera inspelningen.
I kväll ska vi ha genomgång med filmteamet när vi är framme i stan framåt 22-tiden. Med mig här på tåget är Peter Wennberg (hår och styling), Kia Wennberg (smink) och Mari Ryberger (koreografi), så det är ett kanon gäng jag har med mig inför morgondagens inspelning. I morgon blir det blogg sent, sent på kvällen eller tidigt tisdag morgon.
Ps: Tack för alla era söta kommentarer i bloggen. Puss till er alla! :-)
#1 - - Celicia:

Jag längtar sååå jaaag döööööööör!

Har inte kommit en ny musikvideo på evigheter. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV LÄNGTAN!!!!



Puss finaste :)

#2 - - Lina:

Video, tjohoooooo! :D Lina goes very very very happy :D Sköt om dig och ha det toppen! :D

#3 - - Cajsa:

Ser såååååå mycket fram emot musikvideon! :D:D:D

#4 - - Malin:

Åh jag ser sååååå mycket fram emot att få se videon! :D