Kommande turnéer m.m.

Tog lite tid att blogga igen. Sorry!
Lovade i senaste bloggen att ge lite info om kommande turnéer etc.

Sommarturnén "25 år som artist" börjar ta fart. Spelställena kommer att finnas här om c.a 2 veckor.
Turnén kommer att gå av stapeln runtom i Sverige juli-augusti.
Just nu sitter jag och spånar på massor av idéer och showen börjar sakta men säkert ta form, samtidigt som jag
skriver nya låtar och texter och har börjat spela in nya plattan.
Efter turnén i sommar släpps en ny singel i september och därefter kommer nya albumet i oktober.
Samma månad kommer jag att fortsätta jubileums-turnén runtom i Sverige, fast denna gång inomhus.
Därefter kommer jag att ha en egen julshow i Båstad nov-dec. Jag kommer att ha fantastiska gästartister
under de veckorna; Sanne Salomonssen, Lotta Engberg m.fl.

JULI Turné; "25 år som artist"
AUG: Turné: 25 år som artist"
SEP: Ny singel
OKT: Nytt album och 2 veckors turné "25 år som artist"
NOV: "Nannes julshow", Båstad
DEC: "Nannes julshow", Båstad

Länkar till kommande shower och gigs:
JULSHOWEN:
http://www.ticnet.se/search.php?tm_link=tm_header_search&language=sv&keyword=nanne+julshow
NÅGRA GIGS FRAMÖVER (Fler spelställen kommer att finnas på ticnet fr.o.m mitten av maj):
http://www.ticnet.se/search.php?tm_link=tm_homeA_header_search&language=sv&keyword=nanne

Visa fler inlägg