Kan man tågluffa i högklackat?



Direkt efter 90 minuter långt gig i Sävsjö, som var klart kl. 23.30, kastade jag
mig in i duschen, gick sen ut och skrev autografer och därefter åkte ryggsäcken på.
Peter tog med mina scenkläder hem.
Charlie och jag satte oss i bilen kl. 24.00 och 3,5 timmar senare var
vi framme i Malmö. Hann knappt somna innan det var dags att kliva upp igen.
kl. 05.20 ringde klockan. Seeeegt kändes det, efter knappt 1,5 timmas sömn.
Begav oss till Köpenhamn. Tåget gick därifrån strax efter kl. 07.00.
Tågbyte i Hamburg knappt 5 timmar senare. Nästa tågbyte var i Köln.
Tåget mellan Hamburg och Köln blev stilla ståendes på väg dit, pga ett
trasigt fönster, nästan en timme. Så när vi kom till Köln hade vi 4 (!) minuter
på oss att ta oss från en perrong till en annan och hoppa på tåget till Paris.
Vi rusade som galningar - jag i högklackat med min ryggsäck. Haha! Måste ha
sett ganska kul ut. Men vi hann precis! Pust! Ytterligare ett par timmar
på tåget till Paris. Framme kl. 21.45 i ösregn!
Charlie och jag somnade, efter att ha varit upp och rest över 15 timmar,
så fort vi kom till hotellrummet.   Zzzzz.....

Underbara Amy Diamond gästade min show i Sävsjö. Hon är ett beundransvärt
proffs!

På promenad i ett regnigt Paris och faktiskt inte i högklackat denna dag.
T.o.m Charlie var nog lite förvånad. ;-) Vi promenerade i flera timmar i stan.

Semester, helt osminkad, som ni ser. Det är skönt att låta bli smink på semestern,
eftersom det ofta blir så mycket make up i jobbet.
Charlie och jag åt en underbar middag i Montparnasse och drack en massa
juicedrinkar (alkoholfria), den ena godare än den andra. Slurp!
Så otroligt mysigt att hinna vara tillsammans så här. Älskar mina barn
så gränslöst mycket!

Charlie med Paris i bakgrunden. Paris är jätte vackert, men finast är ändå Charlie!
Nu ska han och jag lägga oss och kolla dvd-filmer, som vi just köpt, i min dator.
Så nu måste jag sluta skriva blogg. Charlie hälsar! ;-)
#1 - - Lina:

Ehm... En fråga bara... På första bilden, har du en stol i ryggsäcken eller något?! Eller vad är det för metall som sticker upp?!



Wow, Nanne utan högklackat... Skulle ALDRIG ha känt igen dig utan högklackat, om du så stod precis framför mig!!! Hahahahhaha!



Du är för övrigt precis lika vacker, med eller utan smink. Naturlig skönhet du vet :)



Charlie är snygg förresten. Säg det till honom. DO IT!!!

#2 - - Helena:

Haha Lina jag tror det är en klädhängare som står bakom Nannes rygg ;)



Åh så glad för din skull Nanne, att du tar dig tid att uppleva saker hela tiden! Puss på dig och ha en fortsatt trevlig resa.. Som du ser så är det läggdags för mig och har varit i flera timmar nu egentligen.. så godnatt fina!

#3 - - Bryndis:

Vad kul :D:D

låter som ni har det kul redan.

Du och charlie är jättefina förresten :)

Ha en fortsatt trevlig resa!

pusss och kram på er

#4 - - Lina:

Helena: ...HAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG ÄR HELT DUM

#5 - - Cajsa:

hehe Nanne, du om någon borde väl veta att ALLT är möjligt i högklackat? xD jag har gått på stan 4 dagar i rad i 11 cm klack nu...brukar gå två dagar och sedan vila nån dag men inte nu minnsan..:P i morron ska jag runt i fränsta i dem och dagen där på blir det stan med Maja i samma skor...eller så tar jag de med 10 cm..vet inte än... i höst blir det mina fina 13 cm-klack boots! :D SAAAAKNAR dem! :D

#6 - - Celicia-som-egentligen-har-lektion-men-finner-din-blogg-mer-intressant:

Åhhh! Jag vill med till Paris :)

HAHAHAHAHA! Springa i högklackat, hm. men du klarar ju typ allt.

Nanne, du är vackrast osminkad :) LOVAR DIG!

Just nu sitter jag osminkad i skolan.

NANNE, JAG GÅR I SKOLAN! HAHA! Gymnasiet till och med.. man kan inte heller skolka för jag BOR på skolan.. mitt rum (eller lägenhet som de säger) är några meter ifrån klassrummet. jag trivs bra här :) bästa skolan någonsin!



ska rusa, PUSS OCH TA HAND OM DIG!

#7 - - ida:

ja du nanne

det känns lite knäppt det här men jag tror att alla som komenterar är typ 13 å uppåt....

och jag är bara tio....:P

ha en as bra semester typ eller nåt...

kram ida!!!

#8 - - Kamilla:

Längtar till den23 oktober när du kommer till västerås.



Har redan köpt biljetterna. Har bara ett hopp. Att min man är färdig oprerad för åttondegången så han kan hänga med mig och se på ett livs levande DUracellbatteri . Kram Kamilla PST hoppas att semestern är lung. Ras lös själ är faktist en del av mig. Kan allldrig vara still. Impulsiv är jag med. Inte min man. Jag undrar varför???????

Ha en riktigt bra semester och njut. Om det går det är svårt när hormonerna kryper nyfiket i kroppen och man undrar på vad det är som ska hända idag.



Ha det gott. Kram Kamilla