Nattpratare

Är med i natt som gäst, en timme mellan kl. 00.00-01.00 i radioprogrammet Vaken som går på P3 och P4.
#1 - - Bryndis:

åhh vad kul =) ska lyssna online om det går (befinner mig i island nu =) )

kram

#2 - - bewar:

åh tack för tipsen nanne då får man höra din röst igen och det kommer jag absolut inte missa kan jag säga. älskar att höra dig när du är gäst på radio brukar alltid lyssna om jag missar brukar jag lyssna efter hand.

jo det går utmärkt att lyssna på webben vart än du du är.

puss och kram världens bästa nanne.

#3 - - Cajsa:

ohh.. :) kommer jag ihåg det ska jag lyssna! :D

#4 - - Celicia:

Blev glad ända in i hjärtat när jag hörde dig. Tack.



Puss söta, rara, underbara.

#5 - - bewar:

du var lika bäst som vanligt. tack för låten du vald midnatt råder den är lika bra som kul i jul jag hade önskat kul i jul men jag tycker den är också lika bra som den. jag tycker du bode få vara där tills 2 eller sånt för jag ville ha mer och höra dig.

puss och kram

#6 - - NicoleRC:

god jul nanne :) <3

#7 - - Sizzy:

Synd att jag missade det live, men sitter och lyssnar nu! :D Härligt! ♥