Det blev inte så soft kväll som jag trodde

Några kompisar från Malmö kom förbi mitt hotell i går kväll. Det skulle ju bli en lugn kväll.....hee!
Ja, ja, har man inte setts på ett tag så har man så mycket att bubbla om. Schlagerfestival och barhäng blev det.
Lite trött i mössan i dag, framförallt eftersom jag fortfarande var lite febrig i går. Men med kul sällskap glömmer man lätt bort att man är sjuk. Party! That's what friends are for!

http://www.expressen.se/noje/melodifestivalen2010/1.1900117/bara-tre-latar-pa-svenska-kvar

#1 - - moa NANNE <333:

haha lät som du hade kul i alla fall :) fast du var sjuk :( tycker du kan göra ett video inlägg skulle vara kul,vi vill se dej :) <3333 kram kram <3333

#2 - - Alice:

håller med Moa NANNE



jag skulle osso vilja att du gjorde ett video inlägg!



KRAMIZAR!! <3<3<3

#3 - - Amanda:

Heej snälla Nanne skulle jag kunna få din autograf du ägde på melodifestivalen jag bor i Kalmarlän (Nybro) Russinv.3

#4 - - anna<33:

Hejsan jag heter Anna Öberg och jag vill fråga dig en sak som är jätte viktig kan du skriva till min hotmail så jag kan skriva till dig så istället!!



Hoppas du hörav dig! kram Anna