Room service

Schlager i kväll. Ser alltid lika mycket fram emot det. Här är länk till mitt schlagertips på Expressen.
http://www.expressen.se/noje/1.1899826/nanne-gronvall-peter-jobacks-lat-kanns-mest-klockren
Men just nu surrar det i huvudet hur de har det i Chile. Man är ju totalt maktlös när det händer sådana här saker. För många år sedan var jag i Mexico när Hurricane Mitch härjade så jag vet hur tufft det är när man inväntar vädrets makter och de skilda förutsättningarna för att skydda sig.
Skulle ha gått och sett genrepet av Melodifestivalen i går i Malmö, men jag fick kasta in handduken. Jag gjorde mig i ordning och trodde mig vara piggare än jag var. Gick ut för att ta taxi till konsertlokalen, men fick vända tillbaks. Febern var för hög och jag insåg, feberhet, illamående och yr, att det var galenskap att bege sig dit när jag var så dålig. Så det blev sängen och zzzzzz.....
Vaknade med mycket mindre feber i morse. I dag har jag varit och gigat och signerat i Malmö. Ett otroligt drag på publiken. Shit vad häftigt! :-)
Nu är jag på hotell i Köpenhamn och piggare i dag. Har beställt upp roomservice, så nu ska jag krypa upp i sängen, äta god mat och titta på festivalen och OS om vartannat.
Jag är ju en konstant jätte hungrig kvinna, så jag beställer ofta upp två rätter och så även den här gången.
Åh vad det är lyxigt att få sitta på ett hotellrum och äta god mat, knacka dator och zappa kanaler. Jag bor på hotell flera dagar i veckan, men tröttnar aldrig på det. Längtar dock vansinnigt mycket efter familjen när jag är borta. I morgon bär det av till Spanien för att jobba igen.
Vi hörs i morgon. Puss! ;-)
#1 - - Celicia:

Detta kommer låta helt sinnessjukt för att det kommer ifrån mig. För första gången har jag fått självmordskänslor av att kolla på melodifestivalen. Jag tänkte, okej, medelmåtta och halvt dåligt.. så kom Pernilla Wahlgren. DÄÄÄÄÄÄR kom tankarna... och så blev det värre och värre. Men jag tycker att Anna och Jöback var bäst. Jag röstade allt jag kunde på Jöback för att slippa Pernilla, puuuhhh!



Och det var bra att du kastade in handduken för du måste säga nej när du är sjuk, jag kan hjälpa dig ;)



Nanne, du måste berätta vad tusan du sysslar med i Spanien?! Vi är jättenyfikna!!!!



PUSSSSSSSSSSSS

#2 - - Benita:

¡Qué tengas un buen viaje y tiempo maravilloso! :) Krya på dig Nanne!

#3 - - Lina:

Jag håller med Celicia. Du måste berätta om Spanien! Annars lever vi på våra egna teorier och tro mig, vi har GALEN fantasi, hahaha.



Krya på dig, finaste och ha det bra i Spanien!

#4 - - Lina:

Och det där med Chile... Fyfan alltså. Det gör ont i hela mig av tanken på att jag inte kan göra något. Blir helt jävla galen. Vad händer med vår planet?! :'(

#5 - - moa NANNE <333:

vad kul att du är bättre, jätte fina bilder på dejman blir bara så glad bara av att titta på dej :) <3333 kram kram p.s om du ska till spanien då kan väll jag få följa med :)hihih <333

#6 - - Cajsa:

mys! :D ÄLSKAR att bo på hotell.. :D

#7 - - Jennifer:

Nanne hej , är det nanne som skriver? bara undrar:)



om det är nanne så ska jag bara säga att jag ska skicka ett troll till henne och ett brev du sammlar ju på troll:)



kram Jennifer 11 år:)