Bop-bop-e-dooooo!


PÅ VÄG TILL GULDBAGGE GALAN! BOP-BOP-E-DOOOOO!
I morgon ska jag vara med på svt kanal 1 kl. 10.00 och diskutera och
prata om olika ämnen.
Ett av diskussionsämnena berör sånt som vi skäms för att vi gillar,
pga omvärldens syn på det. Jag kommer då att ha med min favoritmugg
från tonåren - den var inte ansedd så cool då, men det sket jag fullständigt
i och höll jag den i ett stadigt grepp. Hee!
Den som är nyfiken får kika i morgon på tv alternativt vänta till i morgon
då jag lägger in nån bild här.

Nu bär det av till Guldbagge Galan med min bror Eddie!
Åh, vad trevligt det ska bli. Det ska framförallt bli super mysigt att hinna umgås
och partaja lite med brorsan.
Hörs i morgon! Pussssss och glöm inte att ni alla är unika och värdefulla! :-)
#1 - - Lina:

Du är så fin, både på insidan och utsidan :) Ha det grymt!

#2 - - Helena:

Va fin du är Nanne! Allt gott till dig! Kramar

#3 - - Malin:

Självklart så har jag min längsta dag i skolan imorn när du är på TV! :( Jag går från halv 9 till 5 så jag kommer va hemma närmare 6 på kvällen! Då vill man bara hoppa ner i sängen och somna, inget plugg, TV eller dator alls. ;)



Hoppas att du får det bra på galan! :)

#4 - - Cajsa:

superkul att se dig idag. :) tur i oturen att våran lärare va sjuk så att man va ledig och fick se dig..^^