En raslös själ


Om mindre än en månad släpps singeln "En Rastlös Själ". Är just då ute
i Europa och tågluffar med min ena son, Charlie. Jobbar så otroligt mycket
just nu, 7 dagar i veckan, så jag ser så gränslöst mycket fram emot att
åka iväg tillsammans med honom och bara umgås och mysa utan minsta
stress och jag ska sova ut vill jag lova. ;-)
"Mamma, vakna nu. Vi ska ut och se Paris"
"Mmmm, det blir nog bra min son. Ta med dig kartboken, lexikonet och kameran,
så kan du visa mig lite bilder ikväll på hotellbalkongen....Zzzzzzz....."
Hehe! Näe, så kommer det absolut inte att bli. Jag är ju en rastlös själ
som ni vet, så jag ääääälskar att det händer saker hela tiden. :-)

http://cdon.se/musik/nanne/
http://www.bengans.se/Artist.aspx?artist=NANNE&section=music

Följ gärna Lina och Celicias Nanne-on-line-sida och även Facebook.
Jag är så imponerad av hur de lyckas hitta nya saker och updatera
hela tiden. Wow! Tack söta ni!

http://nanneonline.blogg.se/

Detsamma gäller en ny Nanne Fan Club-sida:
http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/Nanne-Gronvall-Fanclub/266927868822?ref=ts

Vet dessvärre inte vem/vilka som har startat upp den, men den är också super fin och
hela tiden aktuell. :-)

#1 - - Celicia:

JAG SITTER HÄR OCH TYP.. GAPAR.. SKRIKER.. DÖR.. samtidigt.



IHIHIHIHHIIHIHIH OMSLAGET ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT FINT!!!!!!!!!

Jag längtar totalt sönder tills ditt album och singel släpps!!! wieieiieei.



Åh gulle du... vi kan säga att vi gör det för att vi tycker att det är så jäkla kul! :)



PUSSS FINA FINA

#2 - - bewar:

hej nanne. det tycker jag att du ska göra allså villa lite och åka med charlie det gör du rätt tycker. du är värld för det min nanne är du. jag årkar inte vänta på den vill ha den nu. men det gör inget är så glad att den kommer när jag fyller år tack för presenten nanne du är bäst. puss och kram

#3 - - Lina:

Aaaah, konvolutet is looking GOOD! Precis som skivomslaget. Du är vacker kvinna!! ;)



Tågluffning låter underbart! När jag vinner på triss ska jag också göra det och jag tar med mig Celicia då också!! Hahaha. Fast imorgon åker jag till London så jag ska inte klaga!



Och om Nanne Online... Det är bara kul att dela med sig till andra! :) Love it :)



And just so you know... Facebooksidan är också vi, hahaha ;)



Ha det bäst och SOOOOOV. Haha. Det borde jag göra. Ska upp 4:30... Eh... ja. Godnatt!

#4 - - ida:

snyggt omslag nanne sparade det! :)

hoppas vi ses det blev en kort komentar men ändå! ;)

puss och kram älskar dig!!!!!!!! NANNE

<3<3<3:):):);)

#5 - - Bryndis:

wow vad fin nya omslaget är :). längtar tills skivan släpps.

Ha det så bra på semestern!

Kram!

#6 - - Anonym:

Ser fram emot singeln och skivan! :D



Nanne goes luffare!!!! I september blir jag som en slags invation i Tyskland! Sticker dit med tyskagruppen som utbytesstudent i 9 dagar! Tycker synd om familjen som ska låta mig bo hos dom... haha! Men jag känner dottern så jag antar att det är lugnt. ;) Jag blir en "nänstan-luffare". ;)

#7 - - Malin:

Märkte först nu efter några dagar att mitt namn inte kom med i inlägget! Epic fail! NU blir det åtgärdat iallafall... Hoppas jag!

#8 - - Cajsa:

Sitter och gråter efter dig just nu Nanne!!! :'(

Jag var så peppad efter denna dag! Carola skulle betala så att jag fick se dig och när jag började kolla bussar hem igen visar det sig att jag inte kommer hem! :'(



Längtar i alla fall efter singeln och nya skivan! :')

Och luffa runt försiktigt nu! Ses kanske i höst! Vi måste ses en gång till innan detta år är slut i alla fall! Blir verkligen inge bra annars! :S