De e bar å åk', som Stenmark skulle ha sagt.

Har repat med bandet hela dagen i dag igen. Åh, vilka pärlor de är!
Sen har jag suttit i studion och jobbat med de nya låtar till framåt 23-tiden.

Helgen är fullspäckad med gigs. Jag gör 5 spelningar på 3 dagar, så det är ett intensivt spelschema som vanligt. Ska med tåget redan kl. 7 i morgon bitti, för att spela i Tidaholm senare på kvällen. På lördag åker jag vidare först till Mölndal för ett gig där med bandet och senare framåt natten är det dags för nästa gig i Halmstad. Morgonen därefter, dvs söndag morgon, blir det tidigt flyg tillbaks från Köpenhamn redan kl 8 på morgonen för att hinna till ett gig i Nykvarn kl. 13 och därefter vidare till Uppsala där nästa gig väntar. Så det blir väl lite bloggbilder under helgen från de olika gigen. Ska upp om 5,5 timme så nu ska jag packa klart och sen gå och lägga mig. Puss och nattinatti! ;-)
#1 - - bewar:

aj nanne det var skit mycket allså hur årkar du med allst det där? men det klart du årkar för du är bara bäst och sött älskar dig min älkande idol.

puss och kram själv.

#2 - - Celicia:

See you in Mölndal :)

Fast vi får se om jag hittar dit... jag har varit där miljoners gånger men just Mölndals statspark är jag osäker på... synd om mig som får åka dit helt ensam med tåg till och med ;) neeedå! Skoja bara.

Alltid värt det när det gäller dig! Pössss

#3 - - Cajsa:

nästa gång får du boka in någe i Sundsvall också. ;-)

#4 - - Lene-Therese:

Nanne, vart kommer skorna ifrån? Riktigt snygga! Svarta, höga, grym klack och för att inte tala om den balla kedjan under.

#5 - - bewar:

hej nanne! jag har en fråga vart ska man vända sig åt när man vill ha dina gamla skivor? liksom jag vill ha skivan one more time och the best of one more time samlingen allså och sen vill ha skivorna från sound of music vart kan jag få tag i de? för jag har fixat highland och den vilda. skulle vara skit snällt av dig att säga vart jag kan få de.

#6 - - Carina:

Men var ska du vara i sommar? Har inte sett någon spelplan någonstans??????????????

#7 - - Anna:

Du är sååå härlig och mina båda döttrar älskar dig!