Love 2010 i Kungsträdgården kl 21.00 den 15/6.

Sorry! Det har blivit dåligt med bloggandet senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte hunnit med. I morgon spelar jag i Kungsträdgården kl. 21.00, på Love 2010 Festivalen.

http://www.lovestockholm2010.se/SV/Program/tabid/81/ctl/Detail/mid/425/Event/493/Default.aspx

Jag bloggar i morgon efter lunch, med bilder från senaste gigen och Sweden Rock där jag också just varit. Det blir en lååååång blogg då!
I veckan kommer dessutom nya spelplanen upp på hemsidan med sommarens- och höstens turnégigs. :-)
#1 - - Lina:

Vi ses i Kungsan ;) Puss

#2 - - Celicia:

väntar med spänning!!

#3 - - Helena:

Jag ska säga till Bryndís att hon ska ta sig dit o se dig imorgon ifall hon inte ser det här innan dess.. Vore ju synd om hon missade det nu när hon är i sthlm o allt! Kram

#4 - - Bryndis:

åh Helena. vad snäll du var <3. Förstås ska jag inte missa det. Men jag ska vila lite innan så jag orkar, gick op 5 imorse för att gå till jobbet :/^^

men vi ses då, och kanske du lina och celica oxå ^^

kram så länge. puss!

#5 - - Lina:

Okej, ändrade planer. Vi ses inte i Kungsan. FAAAAAAAAAAN! Helvete vad den här sommaren suger.

#6 - - Malin:

Aaahhhhhh Sweden Rock... får mig bara att längta ännu mer till Sonisphere! Bryndís ringde mig i eftermiddags och frågade om jag skulle komma ner till Stockholm och se dig idag... om pengarna hade funnits hade jag kommit på stört! :D

#7 - - anders h:

Bilder från framträdandeti Kungsträdgården ligger nu uppe på

www.anders-h.nu



mvh



//anders h

#8 - - selina bjermkvist:

men nanne kan du sjunga bro över mörka vatten.

#9 - - selina igen:

i sommar när du kommer till indal

#10 - - Cajsa:

nu har jag missat något tydligen! :O

#11 - - ida jansson:

kul att du ska skriva ett lååångt brev nanne.

jag är en 10 årig flicka som tycker du är skit bra!!!

jag ska läsa dit låååång medelande

//ett stort fan, ida!