Mix Megapol


I dag var jag och hälsade på Mix Megapol-gänget. De är alltid otroligt
rara och får sina gäster att känna sig så välkomna. Älskar att åka och
hälsa på detta roliga gäng! :-)
Här kan ni höra intervjun och när jag sjunger in sommaren med Idas Sommarvisa:
http://webbradio.mixmegapol.se/index.aspx?mediaid=67718&cid=1&cattype=3

Det blir kass på bloggfronten för min del för tillfället, men dagarna går inte ihop
just nu. Jag jobbar nästan dygnet runt med förberedelser inför turnén
som sparkar igång nästa fredag 2/7 på Kiruna Festivalen och samtidigt
skivinspelning; där jag håller på och skriver klart mina låtar och texter
och samtidigt pendlar mellan olika studios och producerar mina låtar själv.
Kommer i säng framåt 2-3-tiden och är sen upp igen vid 7-tiden på morgonen.
Däremellan är det ju vanliga familjesysslor; matlagning (som vi alla brukar
hjälpas åt med), skjutsa till fotbollsmatcher och träning m.m.
Så det blir inte mycket sömn just nu. Så ni får ha lite tålamod med mig
på bloggfronten de närmsta veckorna. Jag bloggar lite då och då när jag
hinner och efter turnépremiären så lovar jag att göra en låååååång blogg
med bl.a bilder från Sweden Rock och studioinspelningsbilder m.m.
#1 - - Lina:

Det är luuuugnt, Nanne ;) Det är bättre att du får sömn än att sätter dig och bloggar. SOV, KVINNA!!! Hahahaha. Puss <3

#2 - - Bryndis:

det är lungt :). håller med lina. gå och lägg dig. Blogga när du har tid :)

Var rädd om dig <3

hoppas vi ses snart ;)

kramar!

#3 - - Cajsa:

härligt att ha mycket att göra! :D kommer du någe till Sundsvall då? :D

#4 - - Tova Lundgren:

asså I LOVE YOU!

du sjunger skit bra asså ,

#5 - - ida jansson (stort fan):

det är lungt nanne, sov du, jag kan vänta (hoppas jag!!) du sjunger så jävla bra!! du är faan min idol!!

det där borde nog inte en tio årig flicka skrina men det är ju sant!

sov så gott, kram ida! <3

#6 - - Celicia:

http://www.youtube.com/watch?v=iuOQZ2a8JkI

Du måste se min video! HAHAHA!

Erkänn posion är så klockren till videon?

HAHAAHHAA!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

#7 - - Celicia:

jag GRÅTER så kul. http://fuldans.com/?v=mffaekfyr2

Du är.. snygg!!!

#8 - - Malin:

HAHAHAHAHAHAHHA VIDEON ÄR SÅ SJUKT KLOCKREN!!!!!! Celicia våran nattuhumor är ju helt fabulous! x'D JAG DÖR HÄR!!!!!!!!!!! TÅRARNA SPRUTAR!!!!!

#9 - - ida:

asså jag bara måste se den vedion!

#10 - - ida:

asså hittar den ej!!

#11 - - ida:

hitta den skit kul asså!

#12 - - Jenny:

Hej Nanne! Alltid lika kul att träffa dig, så hoppas vi ses den 4/7 på Öland:)

Stoooor kram <3