Palma igen!


I Palma med Peter och våra goa vänner Paul och Marie. Helt underbart
att hinna vara tillsammans och bara äta god mat och fika och umgås.

I kväll var vi på min italienska favoritrestaurang här i Palma.
I morse vid frukosten sa Peter en underbar kommentar som vi alla fnissat
hjärtligt åt hela dagen; Han kom fram till mig och gav mig en puss och
sen sa han: "Nanne, du är så söt som socker. Inte konstigt att jag får
en massa hål i tänderna så ofta som jag pussar på dig!"
Världen finaste och roligaste man! Jag är lyckligt lottad! :-)
#1 - - moa NANNE <333:

haha inte så konstigt att han sa den komentaren,för de e ju sant :) <333 kram & puss <333 sötaste Nanne <3 :)

#2 - - Celicia:

AWWWWWWWWW!!!!!!! Så sött.. Ni två är verkligen det perfekta paret.



Jag vill med utomlands :((((



KJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM SÖTA DUUU!

#3 - - Lina:

MEN såå sött eller !! du är verklige sööt också! :)



Celicia, vem vill inte utomlands? :/



Pussssssss :)

#4 - - Cajsa:

naww, va gulligt! ^^ och sååå sant..^^