God mat på g! :-)

I kväll har vi alla mina tre brorsor plus min brorsdotter här hemma på middag. Så i kväll blir det ingen lång blogg. Bilder i morgon. Alltför sällan som vi hinner umgås tillsammans så det här känns super härligt.
Vi står här nu i köket och lagar mat tillsammans. Robert, "mellersta brorsan" är kock, så han kommenderar oss var vi ska göra. Mitt upp i matlagningen så kom Peter och kramade om mig och sa "vet du vad det är för dag i dag?"...."hmmmm" svarade jag och tänkt intensivt....."jag kom just på att det är våran 16-åriga bröllopsdag i dag" sa han. Vi skrattade åt att vi har jobbat så mycket båda två att vi fullständigt har glömt bort dagens datum.
Vad kan vara mysigare att fira sin bröllopsdag än att ha både sin familj och sina nära och kära hos sig. Myyyyysigt! ;-)
#1 - - bewar:

tusen gånger grattis till det hoppas ni kommer hade det så bra och trifs med varann många åre till jag säger grattis igen till dig och peter. och tack nanne nu fick jag veta din brölops dag också du är bara så bäst som man kan bli. hoppas ni i familjen har skit kul och roligt idag och äter gått. puss från din fan och kram älskar dig.

#2 - - Lina:

Grattis på bröllopsdagen och ha en underbar kväll :) Du betyder <3

#3 - - Helena:

Åh grattis!! Myyys <3

#4 - - Anna:

Grattis på bröllopsdagen! :-)