Stripstång i jul

I kväll har jag gigat i Halmstad. Vilka duktiga piloter - det var rena stormen när vi skulle landa. Det var som en berg och dalbana - fast inte lika kul. Hej vad det gick.
Pratade med Ullis på mitt management i dag. Har en ny iphone 4. Den funkar kanon och jag älskar alla apparna, men vad det gäller telefonfronten så är det inte hundra, vare sig telefoni eller sms.
Under samtalets gång försvann hon och istället hörde jag en mansröst som ropade "hallå" i min lur. Jag fattade verkligen inte vem det var eller hur samtalet kommit fram till mig mitt under ett pågående samtal med Ullis. Så jag bad bara kort om ursäkt och sa att det måste ha blivit något fel på linjen. Sen ringde jag upp Ullis igen. Då insåg jag att jag med min kind tryckt mot mobilen under samtalets gång, hade lyckats gå in i min kontaktlisa och även med min kinds hjälp, omedvetet ringt upp....Gunilla Backman och hennes Tette utan att veta om det.
Ullis hävdar att det måste vara tecken på att jag har börjat få så sladdriga kinder att de har ett eget liv under pågående samtal. Ve och fasa, så insåg vi att det nog är en inbyggd botox-varnare i den nya Iphonen!!! När kinderna, tillsammans med alla dubbelhakorna, är så sladdrig så de letar upp namn i kontaktboken, bryter samtal och ringer upp folk utan att man själv är medveten om det, så börjar man få pikar från sin mobil.....tjena hej och tack, men ingen botox för mig inte!  ;-)

Har som vanligt knyckt lite bilder från Lena Neogard-Thomanders facebook-sida. Hon är så duktig på att ta bilder hela tiden och jag är fullständigt urusel på det.
Här är en bild från julshowen i Ladan. Här är jag tomtemor, strax innan jag börjar med min tomtemor-strip med stripstång och hela kitet..... Har faktiskt gått poledance-kurs för detta. Jojo, 48 år innan man börjar strippa. Haha!
Tomten och tomtemor behöver det tycker jag. De är ju flera hundra år gamla, så en liten stripkurs har gjort tomtemor gott. Hon svingar sig lustfyllt framåt o bakåt på stången och åmar på golvet på alla fyra sjungandes "saaaanta claus is coming to town".....i en strip version. :-)
I helgen är det fullt hus - över 1000 pers på lördagen. Här ska röjas med Sanne Salomonsen
och Jenny Silver och vårt fantastiska band....och så ska det poledance:as lite igen förstås. :-)

FOTO:Lena Neogard Thomandet
.
#1 - - Bryndis:

AHAHAHAHAHAHAHAhAHAHAAHAHAHHA! nanne! du e ju bara för söt du^^

Ser framemot båstad :D

kram & godnatt =)

#2 - - Josefine:

Haha, kul det där med kinderna. ;D

#3 - - Marie:

Åhhhh! Vad du är rlig ibland Nanne. Inte första gången jag skrattar gott åt din blogg när jag läser den. Tack för att du får en att skratta. Du är en sådan glädjespridare. Man mår så gott av att få skratta och ett gott skratt förlänger livet.



Var rädd om dig.



Puss Marie

#4 - - Malin:

Det är bra Nanne!!! Ingen botox!!! :D Går det att låsa din iphone när du ringer? Prova att göra det! :)



Nanne the stripper ;D Kör "Poison" då! Det är världens största strippar-låt! ;)