Så Ska Det Låta och Ladan

I går var jag och spelade in Så Ska Det Låta. Jessica Andersson och jag var i samma lag. Hon är helt fantastisk!!! Vi hade vansinnigt roligt under inspelningen.

Här är jag med två av teamet bakom inspelningen av programmet; Mia och Johnny.

Min fantastiska lagkamrat Jessica Andersson. Hon är en av de mest
härliga människor som jag någonsin mött och en oslagbart bra sångerska o artist.

Lasse Kronér och Claes Malmberg var våra underbara motståndare. De låter
precis som de gamla farbröderna som sitter på balkongen i Mupparna,
när de kommer igång och babblar och babblar....haha! Underbart! :-)

Studioinspelningstjejen Pernilla - som ni tidigare sett på bild här i bloggen;
då från inspelningen av "Flygande Mattan". Den här gången fick hon
vara sig själv och behövde inte stå på knäna och låtsas vara liten. ;-)

Här har det börjat dukas inför kvällen. Över 800 pers på fredagen och
1000 pers på lördagen. Wow! Vilket drag det var!

Barbros gitarrhörna på scenen.

Backstage i Ladan med både bandet, Sanne och Jenny.
Vi har haft två sagolika spelhelger tillsammans i Ladan.

Mina fantastiska gästartister Sanne Salomonsen och Jenny Silver. Åh vad
kul det har varit att giga ihop. Sanne o jag kändes direkt som twinsouls.
Var har hon varit hela mitt liv? ;-)
Jenny är så härlig också och det ska bli super spännande att se henne
i Melodifestivalen i år. Jag älskade hennes nummer i senaste festivalen.
Den här bilden blev lite extra speciell, för Jennys hår ligger så det ser
ut som ett litet sött alv-öra, precis som jag hade i Avundsjuk-numret. ;-)

#1 - - Lina:

Vacker du är kvinna!!



Ladan ser skitmysig ut! Önskar att jag kunde komma ned, men det blir lite svårt... Har ju skolan att tänka på. Sista veckorna innan betygen sätts nu, så jag måste lägga in en sista växel! Hörde iallafall från Celicia att showen var asbra. :)



Hoppas att du mår bra Nanne, kraaaaam!

#2 - - ida:

ska hon va med i melodifestivalen?? så kul!! Nanne kan inte du va med?? det måste du va iallafall nån mer gång i mitt liv!! men det kanske du har... jag är ju bara 10... jag kommer bara i håg håll om mig från melodifestivalen på tv det var pricis när jag börjat titta på det! jag blev jätte glad när du charlotte (pernelly) och nån mer som jag kände igen men inte komm i håg namnet på sjöng "heros" förra året! (vt 2010) sen var du med i slutet också men jag kommer inte i håg vad du och nån mer sjöng... :(

förlåt att det blev ett långt inlägg men jag var tvungen att få det ur mig!!!!!



stora kramar ditt största fan ida!!!



Love you nanne grönvall!!!!!!!!!!!!!!!!

#3 - - Bryndis:

Tack söta söta du för i helgen (växjö & båstad) alltid lika "uppfriskande" att träffa dej. du har alltid så mkt att ge. Och showen var "WOW!" blev helt "speechless"!!!

var rädd om dig!

love you! <33

#4 - - b:

hej nanne gud vad rolig att du och jessica andersson är samma lag. jag har alltid önskat att mina idoler nummer ett och två ska vara i samma grupp eller sånt. och nu blir min önska sannt du ska veta bara hur glad jag blev när jag läste din blogg nu. älskar dig så mycket du betyder allt. jag måste se programet längtar som fan till det.

#5 - - nannefan:

hej nanne. du ska komma till västerås på torsdag tror det är. men kan du inte skriva här på bloggen vart ska du vara och vilken tid snälla nanne. jag vill så gärna komma och se dig saknar dig så mycket.

#6 - - Cajsa:

jag ser fram emot att se så ska det låta! :D fan va kul det ska bli! xD

#7 - - Carola:

nyfiken Du avslutade aldrig meningen om vad du tycker om Jessica Andersson... onda tankar hehe...

;-) Skoja ba

#8 - - Jessica:

Önskar så att jag hade kunna se showen!Efter din konsert i borås fick man mersmak!!Tyvärr är det för långt till båstad och kan tyvärr inte bo på hotell nu,måste ju tänka på finanserna :( Tack för att du e du :-) Kram

#9 - - Rebecca:

Hej Nanne! Ville bara säga tack för det du skrev förrut!<3