Nu fortsätter min resa själv

Åh vad kul att få stå på scenen i kväll. Vilken enorm kraft musiken har, som gör att livet känns lättare. Wow!
Jag kommer inte att prata något mer om min mammas bortgång offentligt. Tanken med att börja jobba lite, är ju att söka hitta positiva saker som stärker mig.

Tack för att jag har fått skriva av mig de senaste 2 veckorna och ännu en gång; tack för allas stöd. Nu får jag ta resten av den känslomässiga resan för mig själv och glädjas åt mitt fantastiska jobb, de dagar jag jobbar. Musik är det bästa som finns! Puss!
#1 - - Bryndis:

Tack för att du delar med dig och litar på oss! <3

du var jättebra ikväll!

puss & kram!***

#2 - - Bryndis:

Tack för att du delar med dig nanne <3

du var underbar ikväll!

tack för att vara den du är!

puss & kram!

#3 - - bewar:

nanne det är klart vi som är dina fans finns alltid för dig för att stötta dig, läste det på nanneonline en intervjuen med sr som de hade med dig och du sa att du har fått mycket stött från dina fans. så klart du får det som du är en sån fantastisk och grym människa du är. älskar dig puss och kram

#4 - - Lina:

Ja, som Bryndis sa; Tack för att du delar med dig till oss! Håller också med Bewar att det är en självklarhet att vi stöttar dig. Vi älskar ju dig!

#5 - - Celicia:

Jag kan inte säga så mycket mer än människor redan sagt. Du får dela med dig av varenda tanke, om DU vill. We got your back!



Ses nästa söndag med mina bästa vänner, Lina och Lina. Ja helt ironiskt att båda och mina enda bästa vänner heter Lina :) Du har träffat båda.. så.. HAHA! Tack ännu en gång för biljetterna!



KRÄÄM UNDERBARA!!

I love you!!

#6 - - Petra Ahlsten:

trevligt skrivet tycker ja faktiskt