Nanne on line

Hej raringar!
Det har inte blivit något bloggande på nästan en månad, vilket många av er har hört av er och undrat om. Tack söta ni, för erat tålamod. Det är mycket just nu som händer i mitt liv.
Under tiden kan ni gärna följa Nanne-on-line-sidan, då Celicia och Lina updaterar kontinuerligt och har imponerande koll på allt som händer.
Jag kommer att försöka blogga mer igen fr.om mitten på nästa vecka.
Puss! :-)
http://nanneonline.blogg.se/
#1 - - ida:

tack för ditt inlägg jag har väntat såååååå!!

jag ska kolla den där sidan nu med en gång!!

kramar!!

puss!!

tjosanhejsan!

slut!!

det är slut nu1

nu!

kram!!

#2 - - bewar:

ja du nanne tack för din inläg det har jag längtat efter. fan nu längtar jag till din nästa inläg men mest längtar jag på onsdag nästa vecka för då kommer en rastlös själ ut. jag håller med dig nanne om nanneonline det är bästa sidan för då vet man vad som händer nu med nanne och man missar inte när du ska på tv eller radio jag är skit nöjd över sidan och hoppas lina och celicia slutar aldrig med den. puss och kram världens bästa nanne:p

#3 - - Lina:

...och typ DÄR flög statistiken med raketfart spikrakt uppåt... ;) Vi ses på onsdag i Täby C. Pöss!

#4 - - bewar:

tja nanne. kan du inte komma till västerås också och signera skivan en rastlös själ hoppas du kommer hit också älskar dig.

#5 - - Kamilla:

Nanne kommer den 23 oktober till Västerås. Hon signerar säker skivan då. Jag ska Själv dit hon kommer att vara i konsärhuset. Det går redan nu att köpa biljetter om nu vill det på ticnet. Jag vänta också på att hon ska komma hit.



Nanne du är Varmt Välkommen till västerås



Kram Kamilla

#6 - - Anita:

Hej!

Tycker att du är toppen, har en del krämpor men tänker jag på dig så blir jag så glad. Du är alltid glad o positiv fast du har haft dina besvär. Lyssnar på dig när jag tränar då känner jag att jag orkar mera.

Är 50+ men försöker att vara glad ändå.

#7 - - Celicia:

Tycker dock att Lina ska få creden, för jag har inte så mycket tid att uppdatera... Just nu är det hon mest.. kan bara under helgerna. Men innan var det oftare.. Men puss på dig! Tack för ALLTING förra helgen. Du ger mig så mycket!!! TACK!!!



KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄM OCH PYSSSSSSSSSS

#8 - - Malin:

Alltså nu kan jag bara inte låta bli... Jag flög upp i taket när du sjöng Poison i doobidoo idag!!!!!!!!!!!!! Min absoluta favoritlåt ever med världens bästa Nanne!!! :D Nanne + Alice Cooper är EPIC!! Malin är super mega ultra happy! :DD