En liten Londonrapport


Har haft det så vansinnigt kul de här dagarna i London, så det har helt enkelt
inte blivit något bloggande. Har jobbat med en massa manus-saker.
Mer om det senare i vår. ;-)
Här är jag på Piccadilly Circus med min goa väninna Anne-Lie Rydé.
Promenerade i mina härliga high-heels i flera timmar oavbrutet.
Var bl.a på Towern.
#1 - - Elin:

Låter ju najs, det;)

#2 - - Celicia:

platta skor for the win!!!!

#3 - - Celicia:

Nanne, jag måste verkligen säga en sak till dig.

Du och Sanne Salomonsen borde göra ett album tillsammans. Eller någon singel eller dylikt! Ni har liksom världens energi.

Pop och rock.. det är liksom ni!

Sanne och Nanne! Då når du ut till danskarna också ;)



Jag skulle verkligen ÄLSKAT er i en och samma låt!

Era röster passar perfekt..



Okej, detta lär aldrig hända, men kan kan alltid drömma :)

#4 - - Cajsa:

trevligt med en update! :D

#5 - - Camilla:

Har alltid velat åka till London, men har aldrig blivit av =( Ha en fortsatt trevlig vecka =)



Jag tycker du ska göra en julskiva med dom låtarna som du hade på julshowen :D Hade varit perfekt om dom artisterna som var med på showen också var med på skivan med dom låtarna som dom sjöng =) Då hade jag köpt skivan direkt, fast gör förstås det med alla dina skivor :P



KRAM

#6 - - privat:

hej nanne. nej tack ingen julskiva snälla är så trött på alla artister som släpper såna där trokiga skivor. de är inte ens så jävla bra för alla har samma låtar och man är så trött på de, kör din egen still du är bäst som du är.

nej tack till en skiva med sanne hon är inte ens så jävla grym hälst skulle jag villja du gjorde med linda bengtzing för ni är mycket lik varann allså eras musik och texter ni är typp samma still och sånt om du förstår.

älskar dig min bästa nanne.

#7 - - Lina:

Hej där fina! Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva, utan ville mest bara titta in och berätta för dig hur fantastisk du är. Men det hoppas jag att du redan vet ;)



Nu måste jag ta tag i plugget som jag skjutit upp hela dagen... och hela veckan. Haha. Har engelskaprov imorgon. Det är SÅ jag att skjuta upp pluggandet till sista dagen... Aja. Det går nog bra ändå :) Hoppas att allt är bra med dig och att vi ses snart. Puss och kram :)

#8 - - Lina:

Fiiina, vad bra du och de andra var igår! Så jäkla bra! Din röst passar så sjukt bra till hårdrock. Wohaaah. Kraaaam!