Pucko!

Det har inte blivit nåt bloggande, för jag har legat däckad. Klev upp på scenen och gigade kl. 01.30 i fredags natt, med feber, snörvlande och hostande. Var väl inte helt förståndigt, vilket jag förstod när jag kom hem och min kropp signalerade "pucko!" genom att febern steg och stämbanden var skitsura. Jag fattade piken, men det var så dags. Men det var det värt, för giget var super kul. Vilken pubilk!!!! Tralalaaaa! Underbart. Gästade Peter från Diamond Dogs. Bilder kommer senare i veckan, när jag piggat på mig.

#1 - - Cajsa:

Nanne....vet du vad du ska göra nu? VILA!!!!! Bilderna kommer när de kommer....VIIIIILA! (Kommer inte riktigt från rätt person som egentligen borde göra det samma och INTE ta extra danspass i smyg men i alla fall! (A)...).

#2 - - Veronica A:

Aj aj stackare! Krya på dig Nanne! Kram Veronica

#3 - - Josefine:

Hej Nanne! har fått en förfrågan av Naglar i Norden att använda bilden i deras tidning på dig och mig.



Vill bara kolla med dig först så att det är okej?

bilden hittar du här:



http://beautybyjowa.blogg.se/2011/february/nanne-gronvall-in-my-hands.html



mvh



Josefine , Beauty by Jowa Luleå

#4 - - Celicia:

Det är nästan så man ska komma efter dig och dra dig till sängen och säga bestämt "NANNE, VILA!!!!!!".. hahaha :)



krya älskade fina!!!

#5 - - Bryndis:

Hoppas du har kryat på dej nu...

Du var för sjuk att gigga :/...men du gjorde det såååå bra...kul att träffas igen =)

kram på dej <3

#6 - - Malin:

Hoppas att du mår bättre nu! Jag har varit sjuk i två veckor nu! :O Jag förstår inte vad det är för fel, var till läkaren för att kolla men dom sa ju ingenting... tog lite blodprover och fick nån smärtstillande sak... Heja Sveriges sjukvård!! xD

#7 - - Kamilla:

Jag vill vara sjuk jag med. Har inte haft Förkyning eller feber på 20 år. Hur gör man för att man ska bli sjuk. Har du något tipps Nanne. Kram Kamilla. PST krya på dig