Elle galan


I kväll var jag på Elle galan tillsammans med härliga Ullis på mitt
bokningsbolag/management. Vi har samma typ av humor, så det blir alltid
mycket skratt.
Tyvärr blev det bara den här bilden, för jag hade fullt upp att pladdra med
alla vänner och kollegor, så jag glömde helt bort kameran.
Kan dock berätta att det var en fantastisk tillställning på Grand Hotel.
Maten var också sagolikt god. Tänk att ha ett jobb som jag har, där man
hela tiden blir bjuden på så mycket trevliga evenemang med
otroligt god mat och alltid lika välorganiserat. Går ju väldigt sällan på
premiärer och andra tillställningar, då jag ofta är bortrest i jobbet eller
när jag väl är hemma så vill jag bara vara hemma med familjen.
Men när det väl blir av, så är det alltid lika kul.
Varje vecka, år efter år, kommer det massor av inbjudningar till olika
evenemang o fester. Då gäller det att aldrig bli blasé och ta det för givet,
utan alltid känna en stor ödmjukhet över allt jag får uppleva i livet.
Så tack Elle och Bindefeld AB för en super härlig kväll. :-)
#1 - - Cajsa:

superfin bild trots att det var den ända. :) hade dock viljat se en bild på hela din outfit? :D Kan det kanske fixas lite i efterhand!? :D

#2 - - Josefine:

Välkommen hem Nanne!!! :-D



Vad fin du var på denna bilden, håret och... ja, allting. ;-D Fast du är ju alltid lika vacker på alla bilder.



MVH: Josefine <3

#3 - - Celicia:

jag saknar dig kvinna! Just so you know..

#4 - - Malin:

Vad dum du är som dissar Sandviken! :(

#5 - - Maria:

Vad roligt att du ska vara med i Melodifestivalen. Längtar.:-)

#6 - - mimmi:

hej, i min klass (7B) på musiken har vi en uppgift att välja en svensk sångare/sångerska som har många svenska låtar. vi skulle leta fakta om personen och fakta om låtarna om hur dom tänkte och så, och i våran klass röstade vi fram dig. Så jag undrar om du kan ge mig lite fakta om dig eller öm låtarna :) hör av dig!

#7 - - Lina:

Tjooo, ville bara säga att du var awesome på Den flygande mattan. Du är så bra, fina Nanne. Så himla bra! Puss och kram!