Flygande mattan, Nyhetsmorgon och Shirley Clamp!

I går sände de Flygande Mattan. Ett super kul program att vara med i.
Både programledaren, bandet och barnen var magiskt bra. :-)
Jag kör första låten 05.30 min. in i showen och den andra låten 23.10:
http://svtplay.se/t/150033/den_flygande_mattan

I morse var jag med i Nyhetsmorgon på tv 4, som hemlig gäst. Tilde de Paula var programledare. Hon, Mark Levengood och Carina Berg är några av de absolut bästa programledare vi har i Sverige tycker jag. Äääälskar dem! :-)
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=hemliga_sondagsgasten_nanne_gronwall&videoid=1208749

I logen träffade jag även Shirleys Änglar, som ska vara med i Melodifestivalen. Jag samlar på troll och häxor - Shirley Clamp samlar på brickor.....här kommer bildbevis backstage på tv 4:

Nä men Shirley, vad gör du? Det där är ju tv 4:s frukostbricka. 

Jasså, du vill inte ens prata om det?......hävdar att du inte ens har brickan
i din väska....hmmm......

Fyyyy dig! Shirley skäms......

Näe, hon är bara lyckligt omedveten om våra förmaningar för hon säger
att hon har fått den av dem och tackar tv 4 för brickan.
Svt - göm alla brickorna i deltävling 3!!!!! ;-)

#1 - - Helena:

Haha Shirley!! Jag såg nyhetsmorgon i morse!! Pappa väckte mig och sa att ledtrådarna verkade vara du, och det tyckte jag med när jag gick upp! ;D Tur att man har föräldrar som kan!! Kraam

#2 - - Johanna:

Hej,

Vill bara tacka för de ord du sa idag på nyhetsmorgon. Har nyss förlorat min syster hastigt och det är precis som du förklarar. Jag skulle aldrig kunna förutse hur man skulle känna eller vara när nåt sånt här händer. Alla runt omkring har empati men det går aldrig att förstå vad som hänt förrän man själv står i skorna! Dina ord fick mig att förstå lite bättre och acceptera hur människor runt omkring mig är för tillfället!

Tack!

/Johanna

#3 - - Lina:

Håller med, Tilde och Mark är indeed två av Sveriges bästa programledare! Tycker att Renée Nyberg tillhör den kategorin också :)



Alltså hahahah, Shirley är så galet rolig... Vissa dagar börjar jag bara garva helt random åt när hon var med i Blåsningen i TV3... hahahahaha.



Fin du var i Nyhetsmorgon by the way. Du är underbar Nanne, glöm inte det! Puss

#4 - - bewar:

du var så bra på båda program och det är alltid kul när jag får se dig på tv du är bara bäst.

jag tycker gry och ren¨^ee är de bästa programledare som finns i sverige. jag gillar alla program som de är med ingen annan får mig att sitta och titta på tv som de två gör.

#5 - - Rebecca:

Min depression har dragit ner mig djupare så det var så härligt nu när jag såg att du uppdaterat din blogg. Efter att ha läst igenom och sett klippen så sitter jag här med ett leende på läpparna. Du sprider glädje. Ville bara berätta det! ^^ <3

#6 - - Cajsa:

haha, så grymt bra, shirley! xD

#7 - - Celicia:

HAHAHAHAHAHAHAHA. SHIRLEY ÄR.. HAHAHAHA!

Dör lite.. PUSSSSSSSSS