Tack!


FOTO: Caroline Roosmark
Tusen, tusen tack för den enorma responsen jag har fått från så många,
efter mitt radioprogram "Sommar i P1".
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=4548214
Åh vad omtänksamma ni är. Ni skriver så väldigt rara saker och det gör mig så glad
att höra att många av er berördes till kraft och styrka, av programmet.
En bättre eloge än så kan man inte få. ;-)
Det har kommit hundratals meddelanden via mail till min producent, redaktionen för
Sommar i P1, kontoret, meddelanden här i gästboken, facebook, twitter m.m.
Det är helt enormt.
Ni har alla värmt mitt hjärta så enormt. Stora kramar till er alla och tack ännu en gång.
#1 - - Anonym:

GRATTIS till ett mycket fint sommarprogram >3 utlämnande, gripande o STARKT. Lycka till med ditt nuvarande liv, du står på stadiga ben i dag

#2 - - Staffan:

Lyssnade på ditt sommarprogram.

Det bästa jag hört!

Du är en underbar tjej!



#3 - - Victoria:

Hej Nanne,

Har precis lyssnat på ditt sommarprogram som var underbart och fick mig att gråta på slutet. Ville så gärna söka upp och kontakta dig för att säga hur otroligt bra programmet var! Tack för din styrka och hoppet du sprider! Kram från mig!

#4 - - Ewa:

Tack för ett underbart sommarprogram. Lärde mig mycket, mycket, mycket......



Ewa

#5 - - Cajsa:

i helvete jag missade det! :O Får lyssna nu på webben. ;-)

#6 - - Cajsa:

har bara lyssnat 4 minuter och fattar inte hur du orkade med det där! :O Okej, fattar att du inte orkade med det utan fick "stå ut med det". usch, va hemskt! :'O

#7 - - Linda Svensson:

Hej Nanne

Du är så underbar och trevlig tack för att du finns du är duktig och så bra.!!!

Linda

#8 - - Malin:

Jag missade det tyvärr. :( Var på Grönan och kollade på Cooper, hade en kompis som fick uppdatera mig om vad det handlade om! ;D

#9 - - Niles:

Så himla bra sommarprogram like

#10 - - Anneli:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/july/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

#11 - - Jenny:

Fantastiskt sommarprogram! En eloge till dig för att du så naket lämnar ut en del av dig själv. Det ger ett perspektiv på tillvaron.



Jag har haft förmånen att växa upp i ett kärleksfullt hem och försöker som mamma till två pojkar föra det vidare. När jag frågade min son härom dagen vad lycka var, svarade han.. en sommarmorgon med pannkaka och glass tillfrukost tillsamman med mamma/pappa och storebror... Då känns livet som det är på rätt väg..

Kram

#12 - - carina:

tack för ditt under bara pogram börja minas min egen barn dom hur den var

#13 - - Tina:

Hej Nanne, Tack för ditt ärliga, varma, sorgliga och ändå så uppmuntrande sommarprat i P1. Tänk om fler vågade dela med sig som du.. Tack och Kram till dig!

#14 - - Inkan o Ligan:

Hej Nanne ! Det är du som ska ha Tack !

Nu har jag lyssnat på ditt program två gånger.

1000tack du är hittills en av dom bästa.

Kram

#15 - - Sofia:

Hej Nanne! Hörde dig precis som sommarpratare och blev så berörd. Har nog bett alla jag känner att lyssna:) Hoppas du känner dig stolt över hur långt du kommit och utifrån sett trots det har fötterna kvar på jorden och en stor portion ödmjukhet. Du är verkligen en ypperligt exempel på att man kan klara vad som helst! Stor Kram till dig. Du inspirerar!

#16 - - matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se:

fin bild! :)



LYXIGT BLINGADE MOBILSKAL



FINNS PÅ



WWW.PHONEFASHION.SE

#17 - - Kerstin:

Hej Nanne!

Du var vår bror Kåre Karlssons stora idol. Han var rörelsehindrad och lättare begåvningshandikappad, han gick bort den 13 juli. Kåre fick äran att krama om dig då han besökte några av dina uppträdanden och du har även sponsrat hans projekt för rörelsehindrade barn och ungdommar i SriLanka.

Då vi anhöriga lyssnat till dina texter förstår vi varför han gillade dig, flera texter stämmer så väl in med honom och hans liv. På begravningen kommer vi att spela "Jag sträcker mig mot himlen".

Tack Nanne för din musik som vi kommer att lyssnas på av oss anhöriga till minne av Kåre.

MVH

Kerstin

#18 - - Hanna:

Tack Nanne för ditt fina sommarprogram som jag kommer att minnas länge länge. Jag grät flera gånger, så stark du är som vågar lämna ut dig, tänk om fler vågade det - då skulle världen se annorlunda ut. En fortsatt härlig sommar önskar jag dig! Kram Hanna

#19 - - Annie Säll:

Har till slut lyssnat på ditt program, har dragit ut på det in i det sista eftersom jag visste vad det handlade om. Du har fått mig att omvärdera min barriär mot mamma efter alla dessa år men jag tvekar ännu. Tänk att DU av alla människor skulle få mig att börja tänka om. TACK! Eller...

#20 - - Hanna Skattberg:

Kolla gärna in min blogg:P

#21 - - Eva:

Har idag lyssnad på ditt sommarprogram och blev väldigt berörd, otroligt bra och hoppingivande!

kram

#22 - - Ann-Mari:

Tack för ett fint program Nanne! Kärlek och respekt till dig!

/Ann-Mari

#23 - - Thomas Reuter:

Hej Nanne

Förstår att Du fått många som hört av sig angående Ditt program i Sommar P1. En starkt gripande berättelse kunde inte unvika att släppa en tår. Du är ju helt fantastisk som har klarat av ett sådant liv. Ja önskar verkligen det bästa för Dig i livet och hoppas Du får många underbara dagar. För det är Du verkligen värd.

Stor KRAM på Dig. Thomas

#24 - - Cajsa:

FAN VA BRA DI VAR PÅ ALLSÅNG! :D

#25 - - Eva-Lena:

Nanne: Du är bara BÄST, tänk om alla artister kunde vara som dig, tänker på ditt enkla sätt att vara på.



Go girl! kram/Eva-Lena