Sportiga gymnastiskskor - med klack! :-)

Fredagens radiosändning med härliga Lill-Babs och Anne-Lie Rydé.
Foto: Anne Ibelius

Barbro och jag hade våra sportiga gymnastikskor på oss ;-) ...utan att veta
att den andra hade gjort samma typ att sko-val denna dag.
Anne-Lie är boots-bruden i gännget.

Alla ser vi väldigt fokuserade ut här, men i själva verket
var stämningen fanastiskt fnittrig och kul oavbrutet.
Jag älskar dessa två tjejer! :-)
Foto: Anne Ibelius

Katrin Zytomierska gästade också i studion. Vilken karisma.
Hennes son Rongo är bedårande. Så roligt att de hann komma förbi studion.

Nisti Sterk gästade Nanne i P4 också. Wow! Här kom vi alla loss tillsammans.
Vi pladdrade på så vi knappt hann andas emellanåt. Hee!

Goa Tobbe Stener kom och kompade oss i studion.
Foto: Anne Ibelius

Här sjunger vi tillsammans veckans allsång: "I Natt Är Jag Din".
Foto: Anne Ibelius
Här kan ni lyssna på radioprogrammen "Nanne i P4" i efterhand:
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4080
I kväll ska vi till Kolingsborg kl. 19.45 och se Maria Rådsten från One More Time uppträda med sitt nya hårdrockband Misth. Hon sjunger så ball så man tappar andan Är ni i stan så missa inte detta. http://goto.glocalnet.net/carlbode/2000
Över 2000 pers har gått med i Nanne Official på Facebook, på bara ett par veckor. Jätte kul. :-)
http://en-gb.facebook.com/pages/Nanne-Gr%C3%B6nvall-Official/194195000616433

Vill passa på att säga att dessa två nedanståend facebook-sidor INTE är mina sidor.
Har anmält dessa till facebook, då dessa, enligt andra, verkar utge sig för att vara jag.
Men som vanligt är de på Facebook super sega vad det gäller detta.
Det har funnits ytterligare 2 sidor i mitt namn och med bild på mig, där de har
utgett sig för att vara mig (eller säger man jag...hmmmm, jag som hade så bra betyg
i svenska, men det är klart - det är ju rätt längesedan jag gick i skolan.....)
Hur som haver, 2 av de 4 falska Nanne-sidorna har stängt, men två är fortfarande kvar
och det är dessa två:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1437590643

http://www.facebook.com/profile.php?id=100002271420993
Så om ni är med på någon av dessa sidor så måste ni veta om att det INTE är jag som har dem.
#1 - - Cajsa:

haha jag måste få komma och gästa nån gång! xD Det är ju så energigivande att bara lyssna på! :D

#2 - - Lyckliga Barn:

Hej!

Jag har varit inne och läst på din fina blogg - tack!

Du är välkommen till vår blogg, där barnläkare Hans Nyström skriver om positivt bemötande av barn. Där finns även en inbjudan till en aktuell föreläsning på temat:



http://lyckligabarn.wordpress.com/2011/04/26/forhandsinformation/



Hälsningar

Anna

#3 - - Ebba:

Hej Nanne! Vilka härliga bilder! Jag har en kompis som heter Julia Ridderdal som verkligen äger på att sjunga. Hon är grym på att sjunga, spela gitarr, piano, har en bra taktkänsla och är bra på mycket annat också. Kolla gärna in henne på youtube.com på Julia Ridderdal. Där kommer du få se några klipp, bland annat där hon sjunger, spelar gitarr, spelar piano och skojar lite. Hoppas du slänger in en kommentar också, då blir hon jätteglad :)



Jag kommer alltid minnas när jag och min kompis Jossan kollade på dig i Täby Centrum. Åh vad du var duktig!

#4 - - seben:

Fina brallor ;) +++++