Bingolotto och en härlig svit att vräka sig i

Peter och jag sov på hotell SAS Radisson i Göteborg i går natt. Vi sov ut i morse och sen beställde vi upp room service, då vi hade missat frukosten. Bodde i en fantastisk svit på hotellet. Där hade vi gärna kunnat stanna ytterligare några dagar. Det var så mysigt och dessutom var det fantastiskt att få en kväll tillsammans, Peter och jag, där vi bara kunde ägna oss åt varandra. Vanligtvis har han ju en fru som far runt som ett yrväder med mobilen i ena handen o datorn i den andra. Men inte den här gången.
Sen i dag kl 14 var jag på en skivsignering i Nordstan i Göteborg. Massor av folk. Super kul. Fick en massa fina presenter, bl.a ett jätte vackert kort från Celicia (som tillsammans med Lina har hand om den officiella Nanne-facebook sidan) och ett jätte fint halsband, egengjort av Monica på Fabulösa Smycken. Blir alltid så rörd av så mycket omtanke jag får av så många.
Efter Nordstan bar det i väg till Tony, som brukar hjälpa mig med mitt hår, när jag gör tv i Göteborg. När jag skulle därifrån hade stormen börjat inta Göteborg. När jag rusade ut från salongen till bilen, passade vind, regn och rusk på att greppa tag i mitt nyfixade hår, så när jag väl satt mig i bilen såg jag ut om KvastHilda i skallen. Sen bar det av till Bingolotto. Trafikkaos. Broar och vägar avstängda i olika områden i Göteborg. När vi kom fram till Bingolotto-studion var vi 15 min försenade pga trafikaoset, så det var bara att rusa rätt in i kamera- och ljud-repet. Sen var det äntligen dags för mat. Super trevligt, som alltid, med Bingolotto-gänget. De är alla så duktiga och omtänksamma. Här kan ni se programmet i efterhand: http://www.tv4play.se/noje/bingolotto?title=bingolotto&videoid=2102597 Vi kör "Nag" 10.20 in i programmet och "Shadow On The Wall" 38.45.

Nu sitter vi på tåget på väg tillbaks till Stockholm och det är i tid......ABSOLUT INTE!!!!! Tåget hat stått stilla i c.a en halvtimme och kryyyyyyper nu fram i typ 10 km i timmen. Jag har en tv-inspelning kl 9 i morgon bitti, så jag hoppas att vi är framme tills dess. Ska försöka sova en liten stund nu på tåget, även om jag aldrig brukar kunna sova sittandes. Men det är värt ett desperat försök, för jag är sömngångartrött! Zzzzzzzzzzzzzzzzz...........

BILDER:

BINGOLOTTO-STUDION:

BANDET: PERRA JOHANSSON (trummor), PETER GRÖNVALL (keyboard),

BARBRO LINDQVIST (gitarr) OCH NALLE PÅHLSSON (bas).

SVITEN PÅ HOTELL RADISSON:

VARDAGSRUMMET

image description

image description

SOVRUMMET

image description

BADRUMMET

image description

EFTER BINGOLOTTO BAR DET AV TILL TÅGSTATIONEN. SURA MINER, DÅ

VI FICK STÅ OCH VÄNTA I REGN OCH STORMBLÅST, PÅ ATT DE SKULLE

ÖPPNA DÖRRARNA SÅ MAN FICK KOMMA IN I VÄRMEN.

MODERNA TIDER - VILL MAN VARA SOCIAL FÅR MAN VARA DET VIA SIN

MOBIL ELLER ANNAT DATASTYRT. ATT UMGÅS ÄR ÖVERSKATTAT NÄR MAN

KAN SMS:A, TWITTRA, FACEBOOKA, MMS:A, PRATA I TELEFONEN OSV. HEEE!

VÄL INNE PÅ TÅGET OCH PÅ VÄG MOT STOCKHOLM SÅ ÄR STORA DELAR

AV JÄRNVÄGSSPÅREN STRÖMLÖST. TÅGET ÄR REDAN ÖVER EN TIMME

FÖRSENAD OCH MER LÄR DET BLI, SÅ MED LITE TUR ÄR VI FRAMME

KL 1 I NATT...... SENASTE BUDET ÄR 01.15, MEN DET HINNER NOG

BLI NYA, ÄNNU SENARE BUD INNAN VI ÄR FRAMME......

image description

#1 - - Celicia:

Hhahaha! Men galet kul hade vi ändå.

Bilden är sååå fin! Hahaha.



Tack för att du finns fantastiska du.

Tack för igår :)

#2 - - Jonna - alkoholistbarn och trygghetsnarkoman:

Å vilket härligt badrum! Så där skulle man ju nästan kunna bo ^^

#3 - - Marjo Kaapeli:

Hej! Lyssnade på den sista låten den va super bra och du sjöng grymmt bra mer sådant vill jag höra TACK:)Mvh Marjo en inbiten hårdrocksfantast..

#4 - - Helena L W:

Yes, precis som jag trodde, så fick vi strömavbrott så jag missade även Bingolotto. Har inte fått tillbaka strömmen än, men är i skolan nu så där är det lite mer civiliserat! Får väl kolla på Bingolotto i efterhand då. Så kan det va! Fast jag ångrar att jag inte kom till Nordstan igår... fick ångest o tårarna rann :( Jaja, tänker väl om nästa gång. Kram

#5 - - Malin:

Hej, var det ett wraparmband från Chan Luu du hade på dig under framträdandet eller från någon annan designer?